PreZiDenT Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bør jeg velge Geil : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21951 eller Corsair : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19625 til A7N8X Deluxe (Socket A) hovedkortet mitt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg ville valgt Corsair, men jeg er en Corsair-fan da.. tror nok de egentlig er ganske like. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har selv Crucial 2x512MB PC3200, anbefales, dønn stabile! Kjører på 2-3-3-7 timings. Corsair er ikke å anbefale, da de har en tendens til å være ustabile sammen med dette hovedkortet. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har selv Crucial 2x512MB PC3200, anbefales, dønn stabile! Kjører på 2-3-3-7 timings. Corsair er ikke å anbefale, da de har en tendens til å være ustabile sammen med dette hovedkortet. Insinuerer du at jeg bør velge geil isteden? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg insinuerer ingenting Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg bare snakker av egen erfaring..Har ikke prøvd Geil, kanskje de er bra!! Billige var de, uansett.. Endret 8. oktober 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Alt av ram skal i utgangspunktet fungere helt fint med det hk'et. Det er vel hederlige unntak, men tviler på at det er knyttet til en spesiell produsent. Så la lommeboka og behovet styre Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Finnes det noen bra offesielle tester av ram. Feks Corsair, Ozh, Twinmos, Crucial og noen flere merker. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 TwinMos fungerer perfekt på mine tre A7N8X og er i tillegg billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå