_Eirik_ Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Når jeg skal instalerer Norton Internet security 2002, kommer det en feil melding ca. halveis under instalasjonen "internal error 2203 f:NISnav.msi, -2147287039" Hva betyr det, og hva kan gjøres? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 At det er feil i filen. Slett programmet og kjøp det :smile: Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Det er kjøpevare. :smile: Lenke til kommentar
mosher Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Drit i Norton og bruk AVX eller F-Prot, mye bedre prog som ikke klikker som **** under inst. Norton har masse crap, skulle ints. Norton Crash Guard jeg, fikk det ikke til. Ga opp etter 4 forsøk, installasjonen klikka ironsik nok under inst. av Crash Guard filene :smile: Mosher'n Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 22:49, _Eirik_ skrev:Det er kjøpevare. :smile: Ok Prøv å innstaller NIS på en annen pc for å få sjekket at det ikke er cd'en (evt. filen hvis du har lastet det ned ifra Symantec) det er noe feil med. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ettersom programmet gir en feilmelding så må det jo bare være "warez" som "borre" nesten sier at det er!!!!? Det må da være måte på hvordan man går fram med å svare på et seriøst innlegg!! Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Den er kjøpt på Binders til 499kr. Etter anbefalling her prøvde jeg den nå på en anen pc i huse og det funket fint. Den innstalerer bare Norton firewall, ikke norton antivirus 2002. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 23:15, antiloop skrev:Ettersom programmet gir en feilmelding så må det jo bare være "warez" som "borre" nesten sier at det er!!!!?Det må da være måte på hvordan man går fram med å svare på et seriøst innlegg!! Har hatt noe lingnede,kom ca halveis så fikk eg en feilmelling,Ja eg har låvlig versjon,men eg husker ikke hvordan eg fikset feilen.Kjetil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Finner ingen sider på Internett som omhandler akkurat den feilmeldingen du fikk i NIS... men jeg fant en som gjaldt en *.msi-fil på MS sin hjemmeside. * Innstallerer du NIS ifra administrator-kontoen (hvis du kjører 2000/XP)? Ellers kan du prøve de de punktene som står på siden jeg linket til. Prøv også å kopier cd'en til harddisken, fjern skrivebeskyttelsen ifra filene og innstaller ifra harddisk. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Borre er inne på noe her. Kjører du w2k, så kan du regne med å måtte logge på som adm. Har du hatt virus på maskinen kan du også regne med å få prob. med å innstalere antivirusprogr. Måtte formatere en maskin hos en kar her om dagen pga. Klez-virus, den krølla registret på w98 slik at det ikke gikk å oppdatere virusdefinisjonene. Det var nok noe annet enn bare klez-virus på den maskinen, virusdefinisjonen var 4 mnd gammel. Det er mange varianter av det viruset etter hvert. Hadde du et annet visusprog. fra før? Det kan også gi problmer. Hvis det er tilfelle, må du slette/avinnstalere det først. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg er logget in som admin. Jeg har fått instalert panda trial og AVG trial og de funket som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå