Gå til innhold

Norton antivirus 2002

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i Norton og bruk AVX eller F-Prot, mye bedre prog som ikke klikker som **** under inst.

Norton har masse crap, skulle ints. Norton Crash Guard jeg, fikk det ikke til. Ga opp etter 4 forsøk, installasjonen klikka ironsik nok under inst. av Crash Guard filene :smile:

Mosher'n

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-15 22:49, _Eirik_ skrev:

Det er kjøpevare. :smile:

Ok

Prøv å innstaller NIS på en annen pc for å få sjekket at det ikke er cd'en (evt. filen hvis du har lastet det ned ifra Symantec) det er noe feil med.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-15 23:15, antiloop skrev:

Ettersom programmet gir en feilmelding så må det jo bare være "warez" som "borre" nesten sier at det er!!!!?

Det må da være måte på hvordan man går fram med å svare på et seriøst innlegg!!

Har hatt noe lingnede,kom ca halveis så fikk eg en feilmelling,Ja eg har låvlig versjon,men eg husker ikke hvordan eg fikset feilen.

Kjetil

Lenke til kommentar

Finner ingen sider på Internett som omhandler akkurat den feilmeldingen du fikk i NIS... men jeg fant en som gjaldt en *.msi-fil på MS sin hjemmeside.

* Innstallerer du NIS ifra administrator-kontoen (hvis du kjører 2000/XP)?

Ellers kan du prøve de de punktene som står på siden jeg linket til.

Prøv også å kopier cd'en til harddisken, fjern skrivebeskyttelsen ifra filene og innstaller ifra harddisk.

Lenke til kommentar

Borre er inne på noe her. Kjører du w2k, så kan du regne med å måtte logge på som adm. Har du hatt virus på maskinen kan du også regne med å få prob. med å innstalere antivirusprogr. Måtte formatere en maskin hos en kar her om dagen pga. Klez-virus, den krølla registret på w98 slik at det ikke gikk å oppdatere virusdefinisjonene. Det var nok noe annet enn bare klez-virus på den maskinen, virusdefinisjonen var 4 mnd gammel. Det er mange varianter av det viruset etter hvert. Hadde du et annet visusprog. fra før? Det kan også gi problmer. Hvis det er tilfelle, må du slette/avinnstalere det først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...