kaaasen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 En kamereat av meg ga 28.000 for en PC hos Dell. 3.0 Ghz Intel Pentium... ...og mora mi ga 6000 kroner for en 3GHz Pentium 4 med 1mb cache... hva vil du frem til? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hadde DELL selv i 3 år.. hm.. vel supporten var elendig. Hadde egentlig ingen store problemer med maskinen.. dan var bare drit treig. 1,6 GHz , 256mb rd ram Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 at man må betale ekstra for "garanti" er også sprøyt...reklamasjonsretten gjelder i iallefall 5år her... Ja prøv og bytt noe som ikke lenger fungerer (harddisk, skjermkort, DVD-brenner osv.) i en hjemmebygd PC mer enn 2 år etter du har kjøpt det hos en nettbutikk du... Noen hundrelapper ekstra (frivillig - man kan velge det bort) for 3 års på-stedet-service neste arbeidsdag er jo vanvittig bra deal - dette gjelder også for privatkunder. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 En kamereat av meg ga 28.000 for en PC hos Dell. 3.0 Ghz Intel Pentium... ...og mora mi ga 6000 kroner for en 3GHz Pentium 4 med 1mb cache... hva vil du frem til? At det var dyrt? Kompisen min ble jo lurt av Dell.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Da kan han vel bare gå til et eller annet forbrukerråd eller noe da? Jeg har forresten ingen negative ting å si om Dell. Har nå en bærbar og en stasjonær Dell-maskin i huset. Regner med at det blir flere. Får som jeg gidder å bygge selv, eller kjøpe gjennom firmaet til muttern neste gang det blir ny PC. Ser ut som det blir det siste. Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hadde DELL selv i 3 år.. hm.. vel supporten var elendig. Hadde egentlig ingen store problemer med maskinen.. dan var bare drit treig. 1,6 GHz , 256mb rd ram joa.. Dell sin feil at en PC med 256 RAM og full av malware er treig LOL K Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Dette er sikkert nevnt før, men jeg nevner det også. Altså, selvfølgelig får man en bedre pc av å kjøpe delene separat og bygge selv, men får du et supportapparat som hjelper deg med den minste feil, som kommer hjem til deg med nye deler etter en dag om noe er galt, og pcer som leveres med endel programvare og operativsystem? Neppe, og webshopene sine ordninger kan ikke matches, de kommer ikke hjem til deg. Tror heller ikke de yter support over telefon. EDIT: Mongy_fury, kameraten din lurte seg selv, Dell står fritt til å velge priser selv. Selv om det er teit å selge veldig overpriset, så LURTE ikke Dell kameraten din. Endret 8. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå