Gå til innhold

Kan noen fortelle hvor sleipe dell egentlig er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at man må betale ekstra for "garanti" er også sprøyt...reklamasjonsretten gjelder i iallefall 5år her...

Ja prøv og bytt noe som ikke lenger fungerer (harddisk, skjermkort, DVD-brenner osv.) i en hjemmebygd PC mer enn 2 år etter du har kjøpt det hos en nettbutikk du...

Noen hundrelapper ekstra (frivillig - man kan velge det bort) for 3 års på-stedet-service neste arbeidsdag er jo vanvittig bra deal - dette gjelder også for privatkunder.

Lenke til kommentar

Da kan han vel bare gå til et eller annet forbrukerråd eller noe da?

Jeg har forresten ingen negative ting å si om Dell. Har nå en bærbar og en stasjonær Dell-maskin i huset. Regner med at det blir flere. Får som jeg gidder å bygge selv, eller kjøpe gjennom firmaet til muttern neste gang det blir ny PC. Ser ut som det blir det siste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er sikkert nevnt før, men jeg nevner det også. :p

Altså, selvfølgelig får man en bedre pc av å kjøpe delene separat og bygge selv, men får du et supportapparat som hjelper deg med den minste feil, som kommer hjem til deg med nye deler etter en dag om noe er galt, og pcer som leveres med endel programvare og operativsystem? Neppe, og webshopene sine ordninger kan ikke matches, de kommer ikke hjem til deg. Tror heller ikke de yter support over telefon.

EDIT: Mongy_fury, kameraten din lurte seg selv, Dell står fritt til å velge priser selv. Selv om det er teit å selge veldig overpriset, så LURTE ikke Dell kameraten din. :nei:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...