elvis! Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nettopp kjøpt meg s65 og i dag fikk jeg kabelen dca510. Skuffelsen da jeg prøvde dette var til å ta og føle på. Dataen fikk ikke kontakt med mobilen, alt gikk sakte, ting låste seg, moben skrudde seg av.. Den ene feilen etter den andre... Når jeg først fikk begynt filoverføringa så tok det enormt med tid. 55 bilder (4,5 mb) tok ca to-tre timer å overføre. Skal det være sånn? Noen som har tips oog triks..? Jeg trenger sårt noen råd.. Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg må skuffe deg. I hvertfall hadde jeg samme opplevelsen som deg. Jeg tror grunnen er at DCA-510 overfører med COM-port hastighet og ikke USB-hastighet. Hadde du kjøpt DCA-540 istedet, tror jeg det ville gått mye fortere. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kjøp deg kortleser! Lenke til kommentar
Henrix Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du kan jo og kjøpe deg en usb blåtann dongel. Funker ok på tlf det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå