TheDecline102 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Fikk i dag en pc som tidligere har vært låst av administrator. Urellevant kanskje? Men nå når jeg skulle koble den opp sammen med stasjoner i nettverk fikk jeg problemer. Jeg forandra det tidligere domenet til workgroup "LAN" på den bærbare, men etter at jeg har restarta og skal logge meg inn, (meny der det står Trykk ctrl+alt+del for å starte) går det ikke med mitt vanlige brukernavn og passord. Der jeg tidligere kunne velge hvilket domene jeg ønsket er borte!? Jeg vil helst ikke formatere.. Kan noen hjelpe? på forhånd takk.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg