drengen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 her om dagen slutta diskett stasjonen å virke, kjøpte en ny samt ny kabel uten at det det ble noe bedre. er helt sikker på at kabel står riktig har også testet med en annen strøm kontakt. er det noen som har gode råd? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kast den. Du får en ny for en 50 lapp eller så! Lenke til kommentar
drengen Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Kast den. Du får en ny for en 50 lapp eller så! kasta den gamle, men det hjalp ikke på den nye jeg satt inn Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har du prøvd å snu kontakten du kobler til floppyen? Det funket for meg en gang i tiden. Det er isåfall mulig du må spikke litt på plasten rundt pinnene. Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Helt sikker på at du har puttet flatkabelen riktig? Den "røde siden" pleier å stå motsatt enn de på harddiskene!! Lenke til kommentar
drengen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Helt sikker på at du har puttet flatkabelen riktig? Den "røde siden" pleier å stå motsatt enn de på harddiskene!! har prøvd begge veier på floppy ja men det funket ikke. den har virket før Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Helt sikker på at du har puttet flatkabelen riktig? Den "røde siden" pleier å stå motsatt enn de på harddiskene!! har prøvd begge veier på floppy ja men det funket ikke. den har virket før den virker fremdeles ikke TRENGER HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sjekket i BIOS om diskettstasjonene er disablet der? Kan jo hende at diskettstasjonkontrolleren på hovedkortet har tatt kveld - skjedde en gang for meg. Står den på den YTTERSTE kontakten på kabelen - hvis ikke - sett den på den ytterste. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Finnes det floppykabler med flere kontakter enn til hovedkort + 1 stk floppy da? Må innrømme at jeg aldri har sett en slik... Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Sjekket i BIOS om diskettstasjonene er disablet der? Kan jo hende at diskettstasjonkontrolleren på hovedkortet har tatt kveld - skjedde en gang for meg. Står den på den YTTERSTE kontakten på kabelen - hvis ikke - sett den på den ytterste. tenk at det hjalp å sette den på "enablet" i bios da gitt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 tenk at det hjalp å sette den på "enablet" i bios da gitt Pleier å gjøre det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå