SompOter Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå skal jeg snart ha anlegg i bilen. Det er en Ford sierra 2.0L IS. Men da trenger jeg jo et anlegg også. Jeg kan ikke mye om dette, så jeg trenger litt hjelp av folk med bra erfaring. Anlegget skal koste opptil ca 8000. Hva slags hvor stor cd-spiller og forsterker må jeg ha for å dra anlegget o.s.v? Takker for all mulig hjelp Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg liker alpine spillerne, så eg mene at spillern bør være CDE-9827R eller større helst. koster ca 3000 kr ca. Det e bra lyd i jbl GTO frontsette, koster sånn 1500, men noen her på forumet snakker så godt om soundstream sine høytalere som e ommentrent like dyr, kanskje biligere å skal låte ganske bra. Forsterkern til frontsette bør være en 2 kanaler på litt watt, skjøl bruker eg en rockford firekanaler brokoblet (551x), men to kanaler e sikkert bedre. Macrom M1 serie koster tre tusen å levere 120 RMS watt Må gå å legge meg nå ble litt sent, her har du et forslag i det minste Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Men er det lurt å ha høtalerne og spilleren i samme slag? Og er det noen som vet om noen adr til spillere/høytalere/forsterkere som det er lurt å kjøpe? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Det e bra lyd i jbl GTO frontsette, koster sånn 1500, men noen her på forumet snakker så godt om soundstream sine høytalere som e ommentrent like dyr, kanskje biligere å skal låte ganske bra. Føler meg truffet her, hehe Stememr at noen proffbygere i landet kjører SS, og det jeg har hørt om produktene er at de er gjennomførte fra budsjett til toppserien. Importøren er vel en av de mest kresne på lyd i Norge og det sier seg sjøl at han ikke vil ta inn noe som ikke låter bra Spillere finner du også brukt, men for 8 lapper vile jeg gått for Alpinespillern Defus foreslo eller en Pioneer i samme klasse. SS`s XSC sett til en drøy tusenlapp sammen med en Peerless eller infinity sub til ca tusenlappen og en BF 604 fra f. eks DynaBel til ca 1800 er du godt på vei. Knukonceptz kabler er billige og bra, likeledes sikringene og holderne derfra. Tilsammen vil dette komme på ca 8 laken og spille meget bra Kan tipse om forhandler som fører disse og flere andre merker om du vil. Der får du garantert hjelp til å skaffe deg det du vil ha samt gode råd på veien. Endret 17. oktober 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jupp, du sko føle deg truffa:) Dåkker snakke jo så fint om di der høytaleran demmes at eg faktisk vudere å kjøpe sånne skjøl:D tenkte på de der van gogh componentan demmes? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har letet meg gal etter en skikkelig leverandør på soundstream i Norge. Noen som har noen ???? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.musicaltransparency.com/ fører ss i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå