CrackaBoi Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg har nettop lagt inn clean install av WinME, og sitter her å laster ned drivere. Så plutselig låser PC-en seg helt, å jeg må restarte. Det er ikke CPU-temp som er problemet. Har følgende hardware: Abit KT7 RAID med nyeste BIOS Tbird 900 256 noname RAM Gainward GeForce 2MX Alle instillinger i BIOS er satt på failsafe Alle drivere er oppdatert. Hva er galt? (må skrive kjapt før denne jævla PC-en henger igjen) Takker Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Noname Ram er ikke akkurat kjent for stabilitet :wink: Lenke til kommentar
Lion Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Sjekk rammen din. ellers er ikke akurat det hovedkortet du har kjent for og være stabilt. hadde det samme problemet med samme kort som det du har nå. måtte sende det tilbake. hadde samme problemet med ME som du har. prøv først ny ram eller send tilbake hovedkortet og få deg enten asus eller MSI som begge er meget stabile Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Men det har jo funket i månedsvis med Win98!! Lenke til kommentar
Magnelius Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Win ME su*er villt da! Om du har mulighet så er det bra å ha Win98 Second Edition OG Win 2000... Beste av begge verdner.... vel... så og si.... :smile: Har ikke prøvd Win XP enda... veit ikke om jeg tør heller. Veit det også su*er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå