arsvendg Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg får ikke ir-porten min til å fungere! Den fungerte sist gang jeg brukte den, men det tror jeg muligens var før jeg la inn sp2. Er det noen andre som har "mistet" IR-porten etter å ha lagt inn sp2? evt. noen som har peil på hvordan jeg kan få den tilbake? Den er ikke oppført i enhetsbehandling, og det er ingenting som reagerer når jeg aktiverer ir på telefonen min og retter den mot ir-porten på laptopen min. Jeg har også prøvd å kjøre den "legg inn ny maskinvare" men han finner ikke ir-porten selv og jeg aner ikke hvilken driver jeg evt. skal legge inn... Edit: mulig at denne posten skal inn i et annet forum, men jeg mener det er et windows problem og ikke et hardware problem... ihvertfall ikke før jeg har prøvd alt jeg kan i windows... Endret 8. oktober 2004 av arsvendg Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Etter å ha tenkt over saken litt så slo det meg at det kanskje ikke var så vanskelig likevel.... Det hele var jo forferdelig enkelt.... nesten så jeg skjemmes litt av å ikke ha tenkt på det før..... Det viste seg at ir porten var disabled i BIOS.... ikke noe jeg har gjort selv, så jeg aner ikke hvordan det har blitt gjort... Uansett så er problemet løst, og hvis det er en admin som kikker innom er det bare å slette hele posten.. så slipper jeg å skjemmes mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå