Drizt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 * Grafikk kort: Tja, ikke vet jeg, Anbefaling? Link: * Skjermkort: Asus GeForce 6800GE 256MB Skjermkort Link: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40260 Du har jo valgt skjermkort? Det er det samme som grafikkort. Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Å ja, lol Ja nå er ikke jeg sånn ekspert på dette da, noe jeg har glemt eller sagt dobbelt ? Endret 9. oktober 2004 av Claw_Server Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Offtoic: mr football: Regner med at du e liverpool fan ' Helt riktig, Dritz. Det er noen som har peiling Jepp, men nå skal jeg drikke øl og se at Norge knuser Skottland Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Men * Lyd kort: Tenkte meg Zalman USB lydkort, 5.1, eksternt, på grunn av at jeg har "Zalman mikrofon", og "Zalman Real Surround Sound Headphones", men jeg må vel ha enda ett ekstra lydkort for mikrofonen min? noe bra mic lyd kort her i verden eller? . Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Å ja, lol Ja nå er ikke jeg sånn ekspert på dette da, noe jeg har glemt eller sagt dobbelt ? Har du tastatur og mus? Ellers så kan det være at PSU din ikke er kraftig nok til å drive dette oppsettet. Ville kanskje ha vurdert en på 400w+ når du skal ha et 6800gt kort. har samme PSU som i oppsettet ditt og den er av meget god kvalitet, men må selv vurdere å skifte denne ut når jeg bytter grafikkort. Denne er meget bra, men dyr: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37241 Endret 9. oktober 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hehe ja, trenger bare selve boksen og skjermen. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har lik psu/kabbis og har x800pro 939 system cd brenner dvd spiller 2 disk o noen lys og vifter. Tror den psu'en holder Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Å ja, lol Ja nå er ikke jeg sånn ekspert på dette da, noe jeg har glemt eller sagt dobbelt ? Har du tastatur og mus? Ellers så kan det være at PSU din ikke er kraftig nok til å drive dette oppsettet. Ville kanskje ha vurdert en på 400w+ når du skal ha et 6800gt kort. har samme PSU som i oppsettet ditt og den er av meget god kvalitet, men må selv vurdere å skifte denne ut når jeg bytter grafikkort. Denne er meget bra, men dyr: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37241 Ja men hvis jeg kjøper dette må jeg bare kaste det jeg får med kabinettet? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har lik psu/kabbis og har x800pro 939 system cd brenner dvd spiller 2 disk o noen lys og vifter. Tror den psu'en holder X800pro trekker betraktelig mindre strøm enn et 6800gt, men det er ikke lett å si om det går eller ikke. håper jo at det går selvfølgelig. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Å ja, lol Ja nå er ikke jeg sånn ekspert på dette da, noe jeg har glemt eller sagt dobbelt ? Har du tastatur og mus? Ellers så kan det være at PSU din ikke er kraftig nok til å drive dette oppsettet. Ville kanskje ha vurdert en på 400w+ når du skal ha et 6800gt kort. har samme PSU som i oppsettet ditt og den er av meget god kvalitet, men må selv vurdere å skifte denne ut når jeg bytter grafikkort. Denne er meget bra, men dyr: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37241 Ja men hvis jeg kjøper dette må jeg bare kaste det jeg får med kabinettet? Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje sett etter en kraftigere PSU og et annet kabinett som kommer uten PSU. Det blir nok litt dyrere, men da slipper du å bytte ut PSU neste gang du oppgraderer som du sikkert MÅ gjøre med 350watt. Det er veldig kjipt å få PCen i postkassa og dermed finne ut at den ikke kan brukes siden du har for liten strømforsyning. Endret 9. oktober 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Vet du om noe bra og tøft kabinett uten PSU og slikt da? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Offtoic: mr football: Regner med at du e liverpool fan ' Helt riktig, Dritz. Det er noen som har peiling Liverpool Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Offtoic: mr football: Regner med at du e liverpool fan ' Helt riktig, Dritz. Det er noen som har peiling Liverpool Når det gjelder PSU tror jeg 350W vil holde, men som noen sier her, dersom du vil oppgradere senere, vil det uansett bli påkrevd å kjøpe ny... Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heisann.. Hvis du kunne tenkt deg et slikt oppsett så kontakt meg:) Shuttle SN95G5 Barebone S939 Sort nForce3 Ultra,AGP,S-ATA,GbLAN,240W AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED 74 Gig Raptor 1 Gig OCZ 4000 ram Nec Dual Layer dvd brenner Radeon X800XT Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Heisann..Hvis du kunne tenkt deg et slikt oppsett så kontakt meg:) Shuttle SN95G5 Barebone S939 Sort nForce3 Ultra,AGP,S-ATA,GbLAN,240W AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED 74 Gig Raptor 1 Gig OCZ 4000 ram Nec Dual Layer dvd brenner Radeon X800XT Kor mange pcer har du egentlig?eller driver du med joks? Og siden jeg har en Shuttle SB81P Med P4 3,4Ghz Radeon X800XT PCI -Express 74 GIG Raptor 1 GIG OCZ PC4000 Ram NEC Dual Layer Dvd brenner Endret 9. oktober 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du vet at jeg har 2.. Snart har vi vel en hver..hehe Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hadde jeg vært den som konfirmerte meg nå hadde jeg kjøpt denne : http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10053 Men to og et halvt år med Mai pc'en fra komplett er tiden inne for å selge den og bygge selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå