Stian-89 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har nå bestilt data og venter i spenning. Det er en enkel ting jeg lurer på. Jeg har en Maxtor Diamond 9 160 GB stående i den dataen jeg har nå som slave, når jeg da får den nye dataen, og får installert OS på den, kan jeg bare koble til harddisken i den og bruke den som vanlig? Eller er det noe jeg må gjøre noe, formatere? Så er det vel sånn at en må installere SP1 for å få 160 GB på harddisken, blir da evt. hele harddisken vist om SP1 ikke er installert (om en slipper å formatere)? Håper på svar Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) bare å sørge for at master/slave instillingene blir riktige, så skal det ikke være noe problem! sp1... vell. I disse dager bør du vel forsåvidt hoppe rett på SP2, spes ved ny installasjon. Endret 8. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så er det vel sånn at en må installere SP1 for å få 160 GB på harddisken, blir da evt. hele harddisken vist om SP1 ikke er installert (om en slipper å formatere)? Kikk her hvis du er redd for ikke å få alle GB og ikke vil installere SP1 eller 2 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Får se om jeg går på SP2, men har sett mange har problem med den, så er litt usikker. Vil det ligge igjen masse rusk og rask på den andre PCen? Snarveier, registeroppføringer etc? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvis du har installert programmer eller snarveier fra den disken du tar ut vil det ligge igjen, men du får bare feilmld hvis du prøver å åpne de. Samme hvis du har programmer som er innstilt til å laste ned til den disken...bortsett fra det er det ikke noe kluss som igjen som vil ha noen betydning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå