Thlom Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 'dagen. Jeg kjører Windows 2000 prof. Men jeg mangler boot.ini filen. det er litt dumt fordi jeg har to valg i oppstarten. Den øverste er korrupt, så jeg må trykke ned for å starte win. Jeg har Linux også, og bruker LILO som boot loader. LILO ligger på mbr. Noen som vet hvorfor jeg ikke har boot.ini? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Du har boot.ini en eller annen plass, men du finner den ikke. Hvis du mangler boot.ini, så er det meget rart. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hadde samme problem for en tid siden. Boot.ini er nok der, men Storebror passer på oss så du må inn i Folder Options og skru av 'hide protected operationsystem files'. Hvis du fortsatt ikke finner'n da har du et problem :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 har skrudd av skjul systemfiler, og søkte etter boot.ini, men søke funksjonen fant bare en BOOT fil i partition magic mappa. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Mystifistisk! Prøv å rette og slett starte notepad, og åpne fila "C:boot.ini". Skriv hele pathen akkurat sånn. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 ehem, litt flaut dette. Jeg fant filen, hadde bare ikke skrudd av 'skjul viktige operativsystemfiler.....' Så nå funker alt ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå