Gå til innhold

Halo

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

noen her som har spillt Halo?

lurte litt på hva folk på X-Box syns om det.

har muligens planer om å gå over til det når det kommer til PC over sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt HALO en del, og det er klart den beste FPS som finnes på konsoll ihvertfall.

Det er et utrolig bra spill men jeg er litt i tvil på om det kommer til å bli den store FPS kongen på PC ettersom det allerede er en god del lekre FPS der fra før av.

Hvis de gir ut en oppgradert versjon på PC så kan det nok bli rimelig konge, for selv om HALO er helt overlegent til konsoll-spill å være så blir det nok litt for tynt for PC gamere. Litt lite våpen og altfor for få multiplayer maps selv om det er en haug med multiplayer modes. Det som jeg liker spesielt godt med HALO er at man kan spille cooperatively i campaign mode, her kan man kjøre noen fete taktikker. Coop mode i campaign er virkelig noe jeg savner på endel FPS.

Jeg kommer nok til å holde et øye med det når det kommer på PC men det kommer jo en del nye FPS som ser meget lovende ut på PC snart.

Unreal Tournament 2003 tror jeg nok kommer til å overgå det meste av FPS på PC fronten i år.

Lenke til kommentar

det er et kongespill.

det eneste problemet er at når det først kommer ut til pc kommer det til å vere litt grafisk utdatert (doom og unreal2 komer jo) men historien er jo det som trekker dette spillet opp.

det er ikke grafikken som lager spillet.(visdomsord)

:grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

du prater om Unreal Tournament 2003? UT2 du mener??

har hørt at dette skal vere bygd opp med teamplay som hovedgren, istedenfor det tidligere "alle mot alle" opplegget. er dette sant?

Lenke til kommentar

UT2 har skiftet navn til Unreal Tournament 2003, for å ikke bli blandet sammen med singleplayerspillet Unreal 2.

Når det er sagt. UT2K3 skal bli mer rettet mot teamplay, sier dem. Heldigvis lar dem folk spille freelancer også! Jeg er en dårlig team-spiller, foreløpig (skyter alt som beveger seg, tehee)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg er en team spiller så dette høres lovende ut!

noen reviews/bilder eller annet om dette spillet?

Lenke til kommentar

http://www.planetunreal.com burde ha litt info.

Ellers så er det jo E3 show snart, da burde det komme mye info, og det ryktes sterkt om at demoen til UT2K3 skal komme ut under eller rett etter dette showet. Altså rundt 22. mai. Jeg gleder meg.

http://www.unrealops.com har en del info også. Blant annet en rapport fra en "newbie"-gamer som var litt morsom å lese. Han sa de minnet litt om Q3, det er positivt synes jeg! Feelingen er bedre i Q3 enn i UT, og om UT2K3 nærmer seg feelingen i Q3, og i tillegg virker så bra ellers blir det en sommer med lite sol =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...