B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *glede seg til mandag* Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 haha.. jeeesus! du er rett og slett genial. spesielt med den tallerkenen.. ^^ btw: lager meg en slik en biquad antenne i morgen Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Lurer på hva rekkevidden jeg kan nå er? hvis jeg har tid en dag skal jeg prøve :-) Har du tid til å lage den der har du tid til å teste rekkevidden Grisestilig Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dette må du til guiness rekordbok med ! er jo enormt kuult jo.. ^^ Gleder meg faktisk til mandag Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Lurer på hva rekkevidden jeg kan nå er? hvis jeg har tid en dag skal jeg prøve :-) Har du tid til å lage den der har du tid til å teste rekkevidden Grisestilig Skal testes kan jeg love deg.. ..men skuffet over få tips med jævelskap jeg burde bruke greiene til (PM) kommer flere hundre vgs elever forbi kåken min på mandags morgen.. ..og også skuffet over at ingen har gitt meg e-mail adressen til Guinness rekordbok enda Endret 8. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk Har du ikke lært deg dette enda... Det er ikke størrelsen som teller, men hvordan du bruker den expose Vel, den er ikke så veldig lang.. ..men den er veeeldig tynn!! Uansett, har en kompis som sier det er meter pr.sekund som teller mest av alt Men det er jo bedre og kunne slappe av og dra mange meter pr sekund, enn å måtte jobbe som ei piska hore for et par cm pr sekund Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Bra arbeid Du kan jo send ut masse filer over bt eller så kan du koble på en garasjeport åpner og svirre antenna rundt Endret 8. oktober 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dette er "verdensrekorden" du må slå: http://www.wifi-toys.com/wi-fi.php?a=articles&id=21 Omtalt på slashdot for ikke så lenge siden hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Dette er "verdensrekorden" du må slå: http://www.wifi-toys.com/wi-fi.php?a=articles&id=21 Omtalt på slashdot for ikke så lenge siden hvis jeg ikke husker feil. Grisebank venter de gutta.. Verdensrekorden skal hentes tilbake til Norge Kan du stave: firekilometer Endret 8. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fireki øhhh kilo øøø kilomr Nei gir opp. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tror ikke det skal være noe problem å nå 2km med den. fri sikt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Problemet er vel viss du skal toothe med nokon kjem du jo til å bruke ein evigheit for å nå fram til den andre personen. Og i mellomtida kan ein eller annan slask utnytta situasjonen Endret 9. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Morsomt! PS! Er det noen som vet e-mail adressen til Guinness Rekordbok? Prøv denne: http://www.guinnessworldrecords.com/record...wrecordform.asp Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Den verdensrekorden er Norsk.. sier ikke mer! Nå skal jeg ha meg litt søvn, tips om gode mob.tlf mottaes med glede. Da om BT rekkevidde, har K700i selv Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jaja, dette skal bli gøy å se utfallet av.. 2mmy Lenke til kommentar
Richie Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 fungerer den, slik at du kan kommunisere med mobiltelefoner langt unna? Det kan jeg nok love deg! Mandag når de 300 eleven kommer på skolen skal jeg søke etter enheter.. kommer tilbake med svar da Er det ikke høstferie neste uke a? Er vel kanskje litt forskjellig fra skole til skole men... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her på vestlandet er det ferie denne uken. Og skole neste Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det er altfor klikk med Blutetooth parabol. Endret 9. oktober 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er ikke noen ekspert på bluetooth (har aldri tatt noe bluetooth utstyr i bruk faktisk), men er det ikke snakk om 2-veis kommunikasjon? Du vil utvilsomt kunne sende signalene dine veldig langt, men mobiltelefonene (eler anet utstyr) som du når vil vel neppe ha signalstyrke til å kunne sende informasjon tilbake, eller tar jeg feil? -Stigma Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 sykt O_O du må da klare 10km++ med den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå