Simen1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det ble mye planlegging på lørdag.. Satt hos ArticOC og "planla" med noen øl. Deretter ble "planleggingen" lagt til stedet "Blå rock". Gøy det, men så måtte jeg plutselig rekke den siste nattbussen. På søndag var jeg på fisketur med sjark. Fikk bare en ussel torsk, men det var underholdene å bruke kartplotteren, gps'en og det andre utstyret om bord. Kvelden ble brukt på sofaen. I dag har jeg ikke fått tak i ArticOC, men renger med han enten har senvakt på jobb eller er "i aktivitet" hos dama. Skal prøve å ringe litt senere i kveld. Forsøket skal uansett bli gjennomført i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvor er det han bor? Kanskje jeg skal ta den antenne i næremre øyesyn.. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det ble mye planlegging på lørdag.. Satt hos ArticOC og "planla" med noen øl. Deretter ble "planleggingen" lagt til stedet "Blå rock". Gøy det, men så måtte jeg plutselig rekke den siste nattbussen. På søndag var jeg på fisketur med sjark. Fikk bare en ussel torsk, men det var underholdene å bruke kartplotteren, gps'en og det andre utstyret om bord. Kvelden ble brukt på sofaen. I dag har jeg ikke fått tak i ArticOC, men renger med han enten har senvakt på jobb eller er "i aktivitet" hos dama. Skal prøve å ringe litt senere i kveld. Forsøket skal uansett bli gjennomført i løpet av de nærmeste dagene. lol @ dere "planlegging" nei du, vi venter fortsatt spent.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tøffe greier venter i spening på hva nå enn vi venter på Lenke til kommentar
Tachdelan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel... Du har jo nå en stor retningsstyrt mikrobølgesender (les: mikrobølgeovn?), en skole i nærheten... Hva mer vil du vite??? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel... Du har jo nå en stor retningsstyrt mikrobølgesender (les: mikrobølgeovn?), en skole i nærheten... Hva mer vil du vite??? menningen med livet Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Blåtannsex var løgn!! Og jeg som trodde utstyret mitt skulle skaffe meg tonnevis med damer.. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Blåtannsex var løgn!! Og jeg som trodde utstyret mitt skulle skaffe meg tonnevis med damer.. HEhhe Tror ikke at alle er like billige heller Endret 7. april 2005 av chakl Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hadde vært gøy å lese i neste edition av Guiness Rekordbok om "fyren fra Norge" som greide å sende filer over 5 km eller noe sånt ved hjelp av bluetooth :p Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå