Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Monterte akkurat disse sammen: + = Verdens kraftigste BlueTooth enhet!! Bluetooth opererer på samme frekvens som wlan, så derfor bestemte jeg meg for å montere 50dbi+++ antenna mi sammen med class1 (100m) bluetooth kortet mitt fra MSI. Dette kortet har ekstern antenne som er koblet til med RP-SMA plugg, så var ikke noe problem å koble disse sammen. Lurer på hva rekkevidden jeg kan nå er? hvis jeg har tid en dag skal jeg prøve :-) Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) skrytepost!! hehe. skulle likt å se en mobiltelefon påmontert like stor antenne (du vet det er 2 veis komunikasjon vel:P). Endret 8. oktober 2004 av capy Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 skrytepost!! hehe. skulle likt å se en mobiltelefon påmontert like stor antenne (du vet det er 2 veis komunikasjon vel:P). Jepp! skrytepost.. Men er ganske sikker på at det er verdens kraftigste enhet! Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 skrytepost!! hehe. skulle likt å se en mobiltelefon påmontert like stor antenne (du vet det er 2 veis komunikasjon vel:P). Jepp! skrytepost.. Men er ganske sikker på at det er verdens kraftigste enhet! Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk jepp, men nå har du en retningsbestemt antenne, mens standard BT sendes i alle retninger. uansett, fet mod! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 skrytepost!! hehe. skulle likt å se en mobiltelefon påmontert like stor antenne (du vet det er 2 veis komunikasjon vel:P). Jepp! skrytepost.. Men er ganske sikker på at det er verdens kraftigste enhet! Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk jepp, men nå har du en retningsbestemt antenne, mens standard BT sendes i alle retninger. uansett, fet mod! Jo, takker Så bare pass dere... "you been bluejacked" Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk Har du ikke lært deg dette enda... Det er ikke størrelsen som teller, men hvordan du bruker den expose Endret 8. oktober 2004 av expose2k Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ang. toveis komunikasjon, så vet du vel at ytelsen øker uavhengig av hvor stor den andre antennen er? ren logikk Har du ikke lært deg dette enda... Det er ikke størrelsen som teller, men hvordan du bruker den expose Vel, den er ikke så veldig lang.. ..men den er veeeldig tynn!! Uansett, har en kompis som sier det er meter pr.sekund som teller mest av alt Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 regner med at formålet er såkalt 'toothing' ... Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 skryte post ,men stilig Lenke til kommentar
svennand Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 regner med at formålet er såkalt 'toothing' ... haha! :!: Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 PS! Er det noen som vet e-mail adressen til Guinness Rekordbok? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Tar gjerne mot tips om hvilket faenskap man kan bruke utstyret til, har en vidregående skole med 3-400 elever ca.6-70meter unna Endret 8. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tar gjerne mot tips om hvilket faenskap man kan bruke utstyret til, har en vidregående skole med 3-400 elever ca.6-70meter unna you go girl! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Pokkern!! glemte å sladde MAC adressen til bluetooth-kortet ..så nå blir jeg vel selv hacked, kan sikkert få uante konsekvenser om noen kloner den ;-) Endret 8. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jaevlig stilig, men verdens kraftigste er det nok ikke. guta nede på nasa har garantert kjedet seg en dag og fiklet op en som har rekkevidde til månen el no sonnt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hjelper vel ikke å bruke den mot noe annet enn like store antenner da du ikke mottar svarsignaler, men uansett stilig Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 fungerer den, slik at du kan kommunisere med mobiltelefoner langt unna? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hjelper vel ikke å bruke den mot noe annet enn like store antenner da du ikke mottar svarsignaler, men uansett stilig trenger bare oppgradere ene antennen for å få lenger rekkevidde både på sending og mottak av signaler. En retningsbestemt antenne sender lenger, og tar imot svakere signaler enn en ikke retningsbestemt antenne. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 fungerer den, slik at du kan kommunisere med mobiltelefoner langt unna? Det kan jeg nok love deg! Mandag når de 300 eleven kommer på skolen skal jeg søke etter enheter.. kommer tilbake med svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå