danielsn Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vet ikke hvor jeg skal poste dette, men det jeg trenger å vite er hvordan jeg kan ta et bilde av noe på skjermen. F. Eks. Cpu-z Mvh. daniel Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 mener du Print Screen og åpne i Paint ? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Skjønner ikke helt hva du menre med CPU-z. Men i windows er det vel bare å trykke på print screen, så havner hele skjermbildet på clipboardet.. Hvis det er BIOS du mener, så vet jeg ærlig talt ikke. Kamera? EDIT: litt for treg der... Endret 8. oktober 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Screenshot? og kopiere det inn i paint og så voila! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Vet ikke hva det heter jeg, men sikkert noe slikt. Har du en Url. jeg kan laste den fra? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 CPU-Z og WCPUID har vel screenshot funksjonen innebygget i programmet hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 print screen er en knapp på tastaturet (over insert og delete knappene) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Da er det vell "Prt Sc" knappen. Takk for svarene Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skjønner ikke helt hva du menre med CPU-z.Men i windows er det vel bare å trykke på print screen, så havner hele skjermbildet på clipboardet.. Hvis det er BIOS du mener, så vet jeg ærlig talt ikke. Kamera? EDIT: litt for treg der... hvor finner jeg "clipboardet" da? Lenke til kommentar
TPking Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Clipboardet er der det du klipper ut eller kopierer mellomlagrer seg. Bare høyreklikk og velg "Lim inn" Endret 8. oktober 2004 av TPking Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skjønner ikke helt hva du menre med CPU-z.Men i windows er det vel bare å trykke på print screen, så havner hele skjermbildet på clipboardet.. Hvis det er BIOS du mener, så vet jeg ærlig talt ikke. Kamera? EDIT: litt for treg der... hvor finner jeg "clipboardet" da? C:\WINDOWS\system32\clipbrd.exe De aller fleste vet ikke hvor det ligger , og du har ikke behov for å vite hvor det er, du bare bruker det! Du bruker det hver gang du markerer noe med musa, høyreklikker og velger "Klipp ut" eller "Kopier" Eller når du trykker på "Print Scrn" på tastaturet, da kan du f.eks lime det inn i Paint, Word eller et annet programm, ved å trykke Ctrl+V eller går i menyen "Rediger" og velger "Lim inn" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Clipboardet er der det du klipper ut eller kopierer mellomlagrer seg. Bare høyreklikk og velg "Lim inn" det kommer bare opp en Mobil når jeg gjør det... Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Åpne programmet du skal lime inn i før du trykker ctrl+v så skal du nok se at det går ! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har lurt litt på dette selv.. Går det med andre ord ikke ann å "printe" skjermen flere ganger, og "samle opp" screenshottene? Og hvordan legger man egentlig ut et bilde i en post? Prøvde "legg ved fil" en gang, men funket ikke.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 haha! fikk det til! jippii! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du må lime inn i et grafikkprogram... F.eks Paint, photoshop osv. Jeg mener å huske at jeg så et program på internett som "samlet" screenshotene slik som maverick baskriver. Problemet er bare at jeg ikke husker hva det het... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du må lime inn i et grafikkprogram... F.eks Paint, photoshop osv. [PIRKE]Du kan også lime inn i Excel og Word og lignende programmer[/PIRKE] Enda et lite tips:Hvis du trykker Alt+Print Scrn, tar du bare bilde av det aktive vinduet, kjekt hvis du har mange ting på skjermen, men bare vil ha bilde av f.eks Wcpu-id. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Da er det vell "Prt Sc" knappen. Takk for svarene ja, seff er det prt scr... LoL... står jo får print screen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå