John P. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg bestillte ett Wacom Intuos3 tegnebrett fra MPX.no(de var også billigst på disse brettene forresten; 650,- billigere enn Komplett, og noen kroner billigere enn Netshop). Iogmed at noen andre her inne som hadde bestillt et slikt brett klagde på at original emballasjen til disse brettene ikke var nok til å beskytte innholdet mot Posten, skrev jeg en melding til MPX om at jeg gjerne ville at de skulle putte original emballasjen inn i en ekstra pappeske. Og når jeg mottar pakken i Posten, så har de jammen putta original emballasjen opp i en eske som sikkert kunne romme tre slike brett, med en masse luftfylte plastboble-saker for å støtte opp. -Og det trengtes tydeligvis, for Posten hadde jo klart å lage en svær bulk i denne ytre pappesken. Men original emballasjen var jo da like hel. Så pluss til MPX for både å være billigst, og også for å pakke ekstra bra når jeg ba om det. Kanskje en selvfølge for noen, men jeg synes det er greit å gi litt skryt når de gjør litt ekstra. Endret 8. oktober 2004 av John P. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bra gjort! Kanskje jeg også skulle anskaffet meg et tegnebrett? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bra service ! Tror ikke alle butikker hadde tatt seg bryet med å gjøre det samme. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bra tips! Litt OT:Hva er et tegnebrett? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 http://www.wacom.com/productinfo/intuos.cfm Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ' date='09/10/2004 : 10:35'] Bra tips! Litt OT:Hva er et tegnebrett? periferi-enhetet (som mus og tastatur) som brukes til å la deg tegne for hånd inn på maskinen. Helt essesielt for grafiske designere som har ønsker å kunne bruke håndtegnede ting i det de lager, men digitalt. -Stigma Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) skal trolig bestille et digitalt SLR kamera fra dem, må også maile og be dem pakke det MEGET godt, funderer fortsatt på om jeg bare skal stikke til en butikk og kjøpe det for et par tusen extra bare for å vært sikker på at det ikke blir noen skader som kan forverre seg etterhvert som jeg bruker kameraet. EDIT: har også en intuos3 (a4) men fra komplett, den kom med posten i RETAIL esken!!!! siste gang jeg bestiller noe fra komplett uten å sende en mail der jeg KREVER bedre pakking på ting. den ser ut til å fungere ok men man lurer jo på om det har oppstått noe skader som kan slå ut senere. faen heller Endret 17. oktober 2004 av PeGG.oslo Lenke til kommentar
John P. Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 -Glemte å si at jeg bare skrev den meldingen i merknadsfeltet til salgsavdelingen da jeg bestillte, ikke i separat e-mail. Men e-mail funker vel det også selvsagt. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 tenker jeg gjør begge deler jeg, for å være sikker Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Litt mer skryt av MPX, en kompis av meg bestilte hovedkort fra dem, på websiden dems stod det at det var firewire på kortet, dette viste det seg å ikke være, så for bryderi, siden han allerede hadde satt kortet i maskinen uten å sjekke dette på forhånd, fikk han velge seg et hvilket som helst nytt hovedkort. Han tok det dyreste og det har han nå fått. De hadde gjort en feil, men de ryddet tross alt opp i det på en veldig hyggelig måte Endret 18. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
saxin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har ikke noe skryt til mpx.no ! Jeg bestilte to tastatur for snart to måneder siden. Fikk ordrebekreftelse osv. men det har enda ikke kommet.. Sikkert no svikt ett eller annet sted, men tør ikke å bestille nye hvis det plutselig skulle komme en dag.. Litt kjipt! Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 saXin Hva med å sende en mail til de å høre hvor ordren har blitt av. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 saXinHva med å sende en mail til de å høre hvor ordren har blitt av. Det har jeg gjort flere ganger! Men får aldri noe svar.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Utrolig! Mpx klarer å pakke varene så de ikke blir skadet under frakt! Har bestillt fra komplett en rekke ganger og aldri hatt noe problem med hvordan de har pakket tingene... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Terningkast 6! Vet om et titalls webshopper som ikke hadde lukta på forslaget til trådstarter.. MPX.no = best Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg synes også servicen til MPX utmerker seg i forhold til andre. Jeg hadde problemer med en trådløs ruter, og de sendte meg en ny uten at jeg trengte returnere den andre først. Da jeg også fikk problemer med denne, fikk jeg velge en tilsvarende av et annet merke.. Jeg trengte ikke returnere de to andre før jeg fikk den nye. Da dette var et par dager før jul tenkte jeg at jeg ser sikkert ingenting til den nye ruteren før over nyttår, men neida! Før jeg hadde rukket å stå opp på selveste julaften så sto posten på døra med pakka!! De kaller jeg service Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har ikke noe skryt til mpx.no ! Jeg bestilte to tastatur for snart to måneder siden. Fikk ordrebekreftelse osv. men det har enda ikke kommet.. Sikkert no svikt ett eller annet sted, men tør ikke å bestille nye hvis det plutselig skulle komme en dag.. Litt kjipt! 6 klikk og litt tasting: Mpx.no -> Logg inn -> Kundesenter -> Ordrehistorikk -> Ordrestatus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå