kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei igjen! Har nettopp formatert, og glemte selvfølgelig å ta backup av favorittene mine. Kom da til å tenke på; "Hva er folkets favoritter?" Så her er spørsmålet; hva er deres favorittbookmarks? PS! Kom ikke på et bedre sted å poste dem enn her, men moderatorene kan selvfølgelig flytte posten hvis de/dere vet om et bedre egnet sted! Kan jo starte med sidene jeg alltid er innom når jeg er på nettet; www.vg.no www.dagbladet.no www.fmnorge.com www.soccernet.com www.gamer.no / forum.gamer.no www.film24.no Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Se vedlegg: bookmark.htm Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Siden du spør: Forum.hardware.no (selvsagt ) Det Liberale Folkepartiet (Norges eneste liberalistiske parti) DLFs debattforum (debattforumet til ovennevnte parti) Cox and Forkum (vitsetegninger med politisk brodd) Capitalism Magazine (politiske nyheter i et objektivistisk perspektiv) Med Israel for fred (et alternativ til venstremedias anti-Israel-propaganda) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gidder ikke lage link for de... neowin.net warp2search.net forum.hardware.no forum.gamer.no dagbladet.no start.no/pondus/ hl2fallout.net gamershell.com gamer.no vg.no reallifecomics.com/ vgcats.com/ tror det er de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå