ÖzzY Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er på slutten av pier levelen og har utsletta fiendene, så skal jeg møte Doyle og ser båten hans komme litt uti vannet, så stopper den opp... Jeg svømmer bort til den og det er ingen i den, jeg stikker tilogmed tilbake og dreper han der bazooka jæveln men doyle kommer aldri. Dette skjer altså hver gang jeg har prøvd Innstallerte coop moden før dette skjedde hvis det har noen betydning. Hjelp... Endret 8. oktober 2004 av ÖzzY Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heh, du kan ikke komme videre på coop. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heh, du kan ikke komme videre på coop. heh. han speler ikkje coop, men vanleg singelplayer har du instalert 1.1 patchen? Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 ja 1.1 patchen er innstallert Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hadde faktisk akkurat det samme problemet. Det som skjedde var at når jeg innstalerte coop moden så fucka denne opp SP også. Prøvde å uinnstalere coopmoden, men til ingen nytte. Så jeg backup'a savegames og reinnstallerte spillet, etter det funket alt Bror min fikk samme problemet på sin samtidig, så jeg er 100% sikker på at dette funker Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja d gjorde susen! Far cry coop lagget sykt uansett så jeg klarer meg fint uten det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå