Crack Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 du kan prøve å starte maskina i sikkerhetsmodus (f8 under oppstart) der trur eg du kan endre passordet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) win2k eller XP du sitt med? Det finnes metoder for å nullstille admin passordet på NT baserte op.sys. Sist eg brukte slike program (linuxbasert, rawwrite) funka det bra på 2k og på XP utan SP1. Om det har komme nye versjpar av det som takler desse systema med dei nye oppdateringane veit eg ikkje. Å trykke F8 kjem ein berre til ein del boot valg og der er det ikkje mogeleg å resette admin passordet i XP eller win2k mvh JanEirik Endret 8. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Tech-X2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sitter med Windows XP Pro. Har gått inn i boot systemet men finner ingen funksjon for å nullstile passordet der.. Start maskinen i sikkermodus. Så går du til kontrollpanel -> brukerkontoer. Der oppretter du en ny admin-konto, med et nytt passord. Etterpå kan du logge inn med denne. Tror du kan endre passordet på den eksisterende adminkontoen i sikkermodus også.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 win2k eller XP du sitt med?Det finnes metoder for å nullstille admin passordet på NT baserte op.sys. Sist eg brukte slike program (linuxbasert, rawwrite) funka det bra på 2k og på XP utan SP1. Om det har komme nye versjpar av det som takler desse systema med dei nye oppdateringane veit eg ikkje. Å trykke F8 kjem ein berre til ein del boot valg og der er det ikkje mogeleg å resette admin passordet i XP eller win2k mvh JanEirik Hva betyr Brukermoderator? hva kan du gjøre med de? hvordan blir du de? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
loketing Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) jeg har et lignende problem. jeg kommer ikke inn i windows etter en korrupt oppdatering fra home til pro, og behøver å reparere den installasjonen som allerede finnes. da får jeg spørsmål om å skrive inn administrator-passord, men det fungerer ikke med det jeg brukte for å logge på idet jeg kommer inn i selve windows. altså, det er kun én bruker på pcen, og passordet til den brukeren (automatisk administrator) fungerer ikke. hvordan finner jeg ut hvilket passord jeg skal bruke? er det et default? kommer ikke inn på harddisken riktig ved oppstartsdiskett, så jeg håper det er et slags default passord jeg kan bruke.. noen? edit: har ikke forsøkt med sikkermodus, men jeg regner ikke med jeg kommer meg inn i windows, siden installasjonen ikke er fullført.. edit2: glem det. passordet var blankt. jeg dreit meg ut. Endret 19. oktober 2004 av loketing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå