MaFiA Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Noen her som har testa X-box med halo online? det er jo så Fuckings kult har jeg hørt :wink: Men hvordan kan jeg spille mot NTSC folk ? En kompis av meg har NTSC fikk Xbox 3 måneder før det kom til norge hehe Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Har testa det litt, funka faktisk og var utrolig kult. En kan som sagt bare spille PAL mot PAL og NTSC mot NTSC, men det er endel PAL spillere så det er ikke noe problem. Forøvrig, IKKE bruk GameSpy dritten, med mindre du har 1mbit i upload/download (full duplex), det lagger no jævlig. Bruk heller XBConnect, funker helt fint med 1024/256 her, men 128 i upload skal visstnok være minimum. Forøvrig kan du finne XBConnect her: http://www.xbconnect.com/ Lenke til kommentar
Heales Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 For PAL mot NTSC må vi nok vente til X-Box Live lanseres. Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 hehe, **** og :sad: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 må prøve dette til uken...har satt meg inn i oppsettet med 2x nettverkskort. må bare kjøpe meg en crossover kabel på tirsdag! blir gøy! Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Ja, gi svar når du har testa da :smile: Lenke til kommentar
magneto Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Åhhh, Vil ha bredbånd. Vi kan ikke få det enda her. Noe net stukke unna har det, hva venter telenor på? Lenke til kommentar
david andre Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 x-box er jo best og halo også. det er så dritt at den ikke er 13 års grense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå