rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Greit at de ikke vil bygge selv, men det finnes da så mye mer enn bare Dell, som også er bedre. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ser ut som et fint lan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ok, pcen er kanskje viktig pa et lan, men det som virkelig definerer en ekte-lan'er er hvilken drikke han drikker. And guess what, it's not Pepsi Max nor Tab Extra. It is! Coca-Cola! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Man blir jo så røten i kjeften etter et par døgn med bare Cola! Varierer litt jeg, med vann, cola, fanta, juice osv. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) For et lan, Pepsi Max, Tab Xtra og chips i SKÅL! Så kjekkt ut, men er du i crewet eller fikk du bare lov til å sitte på senen? Forstod ikke den delen helt. Og hvem har tatt med en UFO-lampe? Endret 9. oktober 2004 av Carrox Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kan da å bygge pc Fikk bare ikke lov Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) For et lan, Pepsi Max, Tab Xtra og chips i SKÅL! Så kjekkt ut, men er du i crewet eller fikk du bare lov til å sitte på senen? Forstod ikke den delen helt. Og hvem har tatt med en UFO-lampe? Jeg er i crewet, og jeg har en Espressivo arbeidslampe fra IKEA, en UFO lampe, og en hjemmelagd strobe. Taben er fordi jeg var på butikken, og de ikke hadde igjen pepsi max 1/5 litere og jeg var TØRST (dessuten gadd jeg ikke å gå innom kjølerommet på skolekjøkkenet på veien tilbake), på skolekjøkkenet er det også et godt utvalg av boller, kjeler og stettglass. Har akkurat spist risgrøt til middag AHr i tillegg pakka med meg en gjesteseng (sånn sammenbrettbar) med dyne, pute og laken, i tillegg har vi tilgang til svømmebassenget og garderobe/dusj, Skolekjøkken og sløydsal, vi eier Brøttum skole i helga! Endret 9. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 i tillegg har vi tilgang til svømmebassenget og garderobe/dusj, Skolekjøkken og sløydsal, vi eier Brøttum skole i helga! Knall!! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Satser på at det blir kokt opp en lan i gymsalen på min gamle ungdomskolen min om ik altfor lenge Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, det er kjempeknall, bortsett fra at vi får en gigantisk ryddejobb om ca 8 timer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Nå har de 8 timene blitt til 3 og en halv Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hjelp nå er det bare 1og en halv time... faen dette blir kjett... egentlig.. no som vil hjelpe til? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Man blir jo så røten i kjeften etter et par døgn med bare Cola! Varierer litt jeg, med vann, cola, fanta, juice osv. Best det. Bare Cola er ikke godt i lengden. Varier med Sprite, Fanta og noe ikke kullsyreholdig. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 1.5l kaldt vann etter 1.5l kald cola. Det blir en del doturer, men magen og kjeften føles mye bedre ut etter ei helg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Delene i en dell pc yter ikke det samme som identiske deler i en sjølvbygd pc gjør.. Fordi ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Delene i en dell pc yter ikke det samme som identiske deler i en sjølvbygd pc gjør.. Fordi ? Ja, fordi??? Til drikke pleier jeg å blande omtrent 50/50 pepsi max og vørterøl Endret 10. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Delene i en dell pc yter ikke det samme som identiske deler i en sjølvbygd pc gjør.. Fordi ? Ja, fordi??? Til drikke pleier jeg å blande omtrent 50/50 pepsi max og vørterøl heh, for en seriøsitet, jeg er imponert Dell pc`er kan ikke overklokkes, er det poenget ditt ? jeg driter i hva du drikker på lan. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Fy. Noen steng denne tråden. PS2 og Pepsi Max. Blasfemi. For guds skyld, stop the madness! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så ut som et koselig lan det. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 FIFA LAN? Noe for moi SÅ fett ut det der. Noen venner som går på PPA skal arrangere Ramstad-LAN i gymsalen. Kommer gratis inn, siden de skal vise noen av mine filmer med prosjektor opp på veggen. Kanskje jeg får litt gryn også? Så ut som et kult lan...bare lurer på hvilke spill det går i der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå