lceman™ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Da var vi i gang da, og for at jeg skal gjøre noen nytte for meg har jeg blitt tvunget til å holde dere mettet med bilder dere egentlig ikke gidder å bry dere om. Ok, vi er sånn ca 30 stykker for øyeblikket, kanskje det dukker opp flere. Alle i crewet, untatt meg, har mer enn nok å gjør med å hjelpe sånne stakkarer som egentlig ikke klarer noe. I tillegg til at nettvereket ikke er helt stabilisert enda. Ja, jeg er tilkoblet nettverket, i tillegg til de fleste andre som har (under tvil) fått lov til å sitte på scena sammen med det fantastiske crewet. Noen som ikke har noe bedre har faktisk dukket opp med Playstation 2 Jeg skal prøve å få ut noen bilder av dem Be aware, the pictures will be here....... Update coming soon to a computer near you! Endret 8. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ps2!? kjeppjag dem ut derfra Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ps2 på et DATA lan ? nei huff, ta baseballkølla og jag dem ut ! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er veldig få påmeldte og de betaler så vi kan desverre ikke Bilder kommer om noen straxer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg lovet dere bilder av PS2 misbrukerene, her kommer det :!: Dj_Krøll og Icestone i bakgrunnen. Deagol, mer populært kjent som monkey Mr happy guy (Malkaviar) Jappariatta, still going strong (bare vent til litt utpå natta...) Bamsen til Dj_Krøll; Blåbærbron, Synd min Bjørnulf ikke er her, kanskje jeg henter han i morra en gang Den fantastiske scena, med det enda mer fantastiske crewet Crew-plassen min, Jeg er en stolt Dell eier Kopen som sitter ved siden av meg (Titan eller noe sånt,m er ikke så nøye på det jeg) Dette var nok for et par timer tenker jeg, ny rapport etter en film eller noe sånt, vi har akkurat fått rigget til prosjektoren (nettverket er nå stabilt) Endret 8. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Crew-plassen min, Jeg er en stolt Dell eier hva har du røkt for noe ? :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Crew-plassen min, Jeg er en stolt Dell eier hva har du røkt for noe ? :!: Ikke noe spesielt, bare at pappa ikke ville sponse pc'n med mindre den var ferdigbygd, har jo prosjekt BlueBird å trøste meg med, og en plan til som tikker og går oppe under topplokket.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå skuffer du meg. Av alt du kan velge, DELL? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det står det respekt av...en av crewet bruker en dell maskin.. trudde slikt var blasfemi eg... hadde iallefall blitt om eg hadde sett det.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå skuffer du meg. Av alt du kan velge, DELL? Finnes mange verre ting, Dellen kan du gjøre noe med, greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) bARE tenk hvis noen bruker compaq æææ! i crewet! da ass... Edit: modda seff.. men uansett! Endret 8. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nå skuffer du meg. Av alt du kan velge, DELL? Finnes mange verre ting, Dellen kan du gjøre noe med, greit utgangspunkt. NEI. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hmm.... trodde ikke 12-13 åringer fikk ta med pappas pc ut av huset.... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at bilder som postes i forumet maks skal ha en oppløsning på 600x480px. Selv om dere har BrøttumLAN og alt, så håper jeg at du gjør bildene dine mindre. (jeg får rullefortau i bredden).. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 ' date='09/10/2004 : 09:03'] hmm.... trodde ikke 12-13 åringer fikk ta med pappas pc ut av huset.... Har bare en pappa som liker å bruke penger på meg jeg Hadde du tatt deg bryet med å lese profilen min hadde du funnet ut at jeg er 16............føler meg mobba Pappa sin Dell har integrert skjermkort den Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 huff, at du ikke skammer deg :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 integrert skjermkort *peike på og flire* :!: hehe... bare tøver meg deg... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har Geforce FX 5900 i min da Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er ikke noe vitsi å rakke ned på dell så mye da.. For vanlige folk som ikke har peil på å bygge pcr så er det et helt greit valg.. Bra service har de også.. Men de er litt sleipe ja.. Delene i en dell pc yter ikke det samme som identiske deler i en sjølvbygd pc gjør.. Jeg kjøpte en dell for 1 måned siden, men det var kun fordi jeg fikk 60 % rabatt og det blir uansett billigere enn å bestille gjennom komplett eller andre netshops... Blir uansett feil å mobbe.. Du får spilt like mye spill med en dell pc, men bare ikke i 100 % ytelse av hardwaren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå