GRendal Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) leste nettopp i et pc-magasinet review av Klipsch Promedia GMX-D 5.1 og de er visst helt nye. og prisen? 3990 på audiocompaniet.no I artikkelen forøvrig sto det at det eneste som kunne sammenlignes var Gigaworks S750, men disse bleknet i sammenligning. Jeg har imidlertid Gigaworks nå,og synes de er sinnsykt digge? Men er det vits for meg å sende disse i angrefrist og kjøpe Klipsch sine? 7.1 er jo endel bedre i spill? Endret 8. oktober 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er ikke sikker på det nei.. men du sier at promedia 5.1 var på sidene til audiocompaniet? finner bare 2.1 systemet dems der jeg.. finner ikke priser eller noen ting.. har lyst på sånn serru.. hehe Lenke til kommentar
kevral Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Pratet akkurat med Audiocompaniet; 1990,- for GMX 2.1 3990,- for GMX 5.1 GMX har en veiledende pris på i underkant av 2000,- i USA, men selges såvidt jeg kan forstå på Klipsch's websider for ca 1000,-. Hva kan jeg si? Hvis Logitech koster omtrent det samme i Norge som i USA (og det gjør de), blir det IKKE Klipsch fra Audiocompaniet på meg, nei. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 tja.. det er jo ganske stor forskjell på disse to systemene da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå