SirKenneth89 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg har et problem med Fable. Hvordan saver man????? Jeg saver det etter jeg har spilt en stund, og når jeg skal loade saven, så er jeg liten igjen (ungdom/barn). Hvordan saver man??????????????????????? Edit: Jeg var inne på gamefaqs.com, og fant dette: "World Save- Saves your game. You can do this only when you are not in an activated quest. Hero Save- Use then when you are in an activated quest. Saves your items and experience." på spillet mitt står det ikke World Save når jeg trykker på start. Og det står her at du bare kan gjøre det når du ikke er i en "quest". Endret 8. oktober 2004 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har et problem med Fable. Hvordan saver man????? Jeg saver det etter jeg har spilt en stund, og når jeg skal loade saven, så er jeg liten igjen (ungdom/barn). Hvordan saver man??????????????????????? Edit: Jeg var inne på gamefaqs.com, og fant dette: "World Save- Saves your game. You can do this only when you are not in an activated quest. Hero Save- Use then when you are in an activated quest. Saves your items and experience." på spillet mitt står det ikke World Save når jeg trykker på start. Og det står her at du bare kan gjøre det når du ikke er i en "quest". Kanskje du er i en quest da? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ja, jeg tror det, men er ikke sikker Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ja du er i en quest hvis du er i starten av spillet altså trener i Guilden , Jeg har runda det for LENGE siden men det er et dritt bra spill , jeg har jo ntsc spillet ;D Endret 10. oktober 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Primator Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) hmmmm. aner ikke Endret 11. oktober 2004 av Primator Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er du i ett quest ser du dette ved at det står "Hero Save" der det vanligvis står "World Save". Du kan gå inn og sjekke hvilket quest du holder på med der og da, fullfør det, og du kan nok save skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå