Flakkmeister Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvis jeg begynner å grine nå er det noen som forteller meg åssen jeg kan bytte brukernavn på forumkontoen min? Er drittlei av å hete "flakkman" faen jævla stygge nicket jeg hadde når jeg var fjortis ARGH det er så JÆVLI stygt!! HATER DET!!!!!!!!!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææ#¤%UY¤#¤&Y(%/%(&)=((T&/%¤#"! Menne kan ikke en eller annen moderator være kæmpesnill og bytte brukernavnet mitt til "Magnalf" a? (vil jo fortsatt ha alle postene mine fordi da føler jeg meg så tøff ) Endret 8. oktober 2004 av Flakkman Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøver du å fortelle meg at du ikke er fjortiss? Tar et eksempel: HATER DET!!!!!!!!!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææ#¤%UY¤#¤&Y(%/%(&)=((T&/%¤#"! Men uansett: Bytte nick? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hehe... Jeg er 17 faktisk Og dritt lei det stygge stygge navnet (og litt trøtt) Takk for linken BTW! Endret 8. oktober 2004 av Flakkman Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Flakkman er vel ikke så galt? Jeg ser for meg en villmann som løper rundt med Unreal Tournament Flak cannon Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Flakkman er vel ikke så galt? Jeg ser for meg en villmann som løper rundt med Unreal Tournament Flak cannon Haha! Det nicket er en del av etternavnet mitt Siden jeg ikke var så kreativ på den tiden jeg fant på det Kaller meg Magnalf (heter magne) nå, vet ikke om det er så mye bedre da, men jeg synes det er litt kult hehe Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Derja! Tnx!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg