chma Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg skal kutte i div lokk metall og plast for å montere vifte styring, finnes det noen andre måter å gjøre dette på enn dremel. Forresten hvor mye koster dremel? mvh Christian Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Skal du montere vanlige små brytere, er vel kanskje ikke dremel nødvendig.. da burde det holde med en drill Dremel finnes i flere prisklasser, der den billigste koster rundt 600 kr. Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 saken er den at det er først en metall plate som jeg må ha et rektangulært kort inn i for og borre de runde hullene jeg skal ha i plasten, noen løsning?? En dremel er alltids greit å ha, men 600 kr er mye penger hvis de finnes en annen billig løsning:) mvh Christian Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Aah! Skjønner. Tjaa.. Du kan kanskje borre et hull ved hver side av firkanten og bruke stikksag med metallblad (Dette avhenger selvsagt av at du HAR stikksag )? Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 hmm, kom på at jeg har sett noen steder verticalt skjære blad til drill....noen som har peil på evnt hvor man kan kjøpe dette? Kan Bilteam ha noe slikt? ellers går jeg trolig for dremel, kommer sikkert til å finne på mye annet rart med kabinettet etterhvert.........:smile: mvh Christian Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hehe, stikker ut og kjøper Dremel selv i morra Virker som et veldig allsidig og praktisk verktøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå