Gå til innhold

Bestille fra play.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir over 200 spenn, så du skal vel strengt tatt betale moms for det, men det er ikke sikkert at de merker det.

Om det sendes fraktfritt eller ikke spiller ingen rolle, de går alltid ut fra prisen på produktet når de regner om du må betale moms, og i dette tilfellet blir det over grensen på 200 NOK...

Lenke til kommentar

prisen på det der vil bli 17.99£ + 50kr +70kr jeg vet det fordi jeg mottok akkurat Call of Duty United Offensive fra play.com, den har vært hos tollen i halvannen uke før de fikk rævva med seg til å sende den videre. Forhåndsbestilte spillet i sommer engang slik at jeg skulle få det sånn ca når det kom ut. Post/toll suger og det samme gjør norske import lover og grenser!

Lenke til kommentar

vel er alltid en sjanse å ta. som sagt så spanderer play.com på frakten. men siden pakken kommer på over 200kr, så må man betale toll. men er noen som er heldig og slipper unna, andre må betale toll. har selv lyst til å bestille noe til bare 17 pund, men siden det kommer på over 200 kroner så blir det en liten sjanse å ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...