Mr.Devil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg skal bestille denne pakken, må jeg betale toll da? Er det ikke noe med at frakten er inkludert i prisen som gjør at jeg skal slippe det? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Om du bestiller den tror jeg det er størst sjans at du ikke trenger betalle noen tollgebyrer. Bare til å sjekke ut om det blir under 200NOK det. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det blir over 200 spenn, så du skal vel strengt tatt betale moms for det, men det er ikke sikkert at de merker det. Om det sendes fraktfritt eller ikke spiller ingen rolle, de går alltid ut fra prisen på produktet når de regner om du må betale moms, og i dette tilfellet blir det over grensen på 200 NOK... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Klar over det, men leste et sted at siden noe av den prisen var frakt skulle det trekkes fra eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) du tar helt feil edit: de opererer ikke med frakt-priser. Det er ikke en del av prisen som er frakt, du betaler kun for produktet. Frakten spanderer play.com. Endret 8. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg bestilte et spill til akkurat den prisen i forrige uke. Det kom ingen toll på den, men jeg vet ikke om jeg var heldig eller om de trakk fra porto. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, noen som vet om noen steder i Norge som de selger spillet billig da? Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 prisen på det der vil bli 17.99£ + 50kr +70kr jeg vet det fordi jeg mottok akkurat Call of Duty United Offensive fra play.com, den har vært hos tollen i halvannen uke før de fikk rævva med seg til å sende den videre. Forhåndsbestilte spillet i sommer engang slik at jeg skulle få det sånn ca når det kom ut. Post/toll suger og det samme gjør norske import lover og grenser! Lenke til kommentar
duda Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vel er alltid en sjanse å ta. som sagt så spanderer play.com på frakten. men siden pakken kommer på over 200kr, så må man betale toll. men er noen som er heldig og slipper unna, andre må betale toll. har selv lyst til å bestille noe til bare 17 pund, men siden det kommer på over 200 kroner så blir det en liten sjanse å ta. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hehe, vant de to bøkene i en compo for litt siden Bare et par bøker som guider deg gjennom campaignen, og så står det en del hint bakerst i ROC boka, men meste parten av dem er ikke mulig lenger pga. balancing og slikt.. (zappers i zeppelin og lignende) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Men de selger jo ikke wc: tft der da(ikke når jeg søker), og ROC e ikke på lager atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå