anon12234 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lumsk!!! de er VASSE!. mere heavy metal det da, eller mere black Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lumsk!!! de er VASSE!. mere heavy metal det da, eller mere black Eller folk metal Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lumsk!!! de er VASSE!. mere heavy metal det da, eller mere black black og heavy metal faktisk? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lumsk!!! de er VASSE!. mere heavy metal det da, eller mere black black og heavy metal faktisk? Litt av en kombinasjon. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 bare lurer på hvordan du kom frem til at Lumsk var black metal Henrik? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 fordi veldig mange merkelig nok har den oppfatningen... leste til og med i en eller anne metal view at lumsk var black.. Har kanskje noe med at folke/viking metal utvikla seg utifra black. Lumsk er jo relativt "snill" folk metal hvis eg ikke tar feil Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Falkenbach De er ikke norske, islandsk/tysk. Noen norske undergrunds band jeg syns er bra: 1349, Carpathian Forest, Celestial Bloodshed, Elite, Endsum, Furze, Gorgoroth, Grenjar, Isvind, Jernbyrde, Koldbrann, Keep of Kalessin, Massemord, Mord, Orcustus, Ragnarok, Sarkom, Svartahrid, Sykdom, Trelldom, Urgehal, Taake. jo, er ganske sikker på at falkenbach er norske De er ikke norske nei, Fyren er fra island men bor nå i tyskland. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Skriv om Dimmu Borgir!!! De går under Black metal og black metal er de som ser mørkt på livet! DIMMU BORGIR Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Red Harvest for pokker! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Skriv om Dimmu Borgir!!! De går under Black metal og black metal er de som ser mørkt på livet! DIMMU BORGIR De to første platene ja... Men så.... Tjaa... Det er vel ikke akkurat black metal... Noen mener det er bm, andre mener det ikke er bm... Men DCA er uansett ikke black metal. (Jeg elsker Dimmu, så ikke kom å si at jeg bare sier det for å snakke piss om Dimmu Borgir. At de ikke spiller black metal er ikke en negativ ting, det er faktisk veldig nøytralt) Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 må nesten nevne Void eller V:28 som de nå heter, mistress(ingen platekontrakt enda), Ancestral Legacy. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Meshuggah og Extol eier det meste innen metal, IMO. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Meshuggah har vært favorittbandet mitt i 10 år Men de er ikke norske da... *peke på topic* Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 må nesten nevne Void eller V:28 som de nå heter, mistress(ingen platekontrakt enda), Ancestral Legacy. Kjenner du til gutta fra void, V:28 ? Var på V:28 konsert i sommer det var ganske bra bortsett fra endel små ting. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Men de er ikke norske da... *peke på topic* Tomas Haake (uten "h", faktisk) får vel være med på å gjøre de norske. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er Haake norsk? Har aldri hørt han prate norsk jeg da... Lenke til kommentar
simeik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Et rått band... Helt nytt. Heter Daff. Skjekk ut: http://www.daffband.net (Jon går i klassen min)(gitaristen) Husk å skrive i gjesteboka!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå