Gå til innhold

animal crossing...noen som har prøvd?

buck_naked

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke så mye om det selv, men jeg har lest omtaler på noen forskjellige sider den siste halvtimen tenker jeg. Synes det virker som et søtt konsept, og jeg vurderer å kjøpe det selv. The Sims 2 blir litt for...ja...ikke helt min stil, selv om jeg spiller det i ny og ned.

Uansett, har du lest omtalene? De gir deg hvertfall en indikasjon. Jeg vurderer hvertfall seriøst å kjøpe spillet når jeg for penger på konto :hmm:

Lenke til kommentar

Det er helt fantastisk fett hvis man har noen å spille med. Veldig morsomt. Men man må nesten være i allefall to, ellers får man heller lite utbytte av spillet. Så kjøp det du, og nyt det med kjæresten din. Dere kommer ikke til å angre.

Og... du trenger ikke bekymre deg om at det er for søtt etter at du har fått kjeft av Mr Resetti for endte gang! :laugh:

Det er masse morsom dialog og sinnsyke karakterer i spillet med en humor og innuedno som absolutt ikke er rettet mot barn.

EDGE hadde faktisk en artikkel hvor de presenterte AC some DET ENESTE VIRKELIG VOKSNE SPILLET noensinne. Og de har et poeng. Det er et spill som det godt kan hende at moren eller faren din kommer til å digge til og med mer enn lillsøsteren din, for si det sånn.

Men... hvis man spiller alene er det lite poeng i det.

Men uansett så er det vært å kjøpe det siden man får utallige Nintendo klassikere som Excite Bike, Punch out, og Legend of Zelda med på kjøpet, hvis man bare greier å bytte det til seg eller finne det i spillet.

Lenke til kommentar
Men uansett så er det vært å kjøpe det siden man får utallige Nintendo klassikere som Excite Bike, Punch out, og Legend of Zelda med på kjøpet, hvis man bare greier å bytte det til seg eller finne det i spillet.

Er det noen som faktisk vet hvilke spill (nes) som man får med i spillet? Noen som har en liste eller noe?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på mario bros og super mario bros?

Men hva mener du med at noen av spillene er vanskeligere å få tak i enn andre? Jeg trodde bare at man bare skulle kjøpe dem i butikken?

Du får med et par. og det er alt, det er vanskelig og få tak i f.eks Zelda meget skjeldent spill,

Kansje vis du sier at det er 1 av 50 som er selda da og 20 av 50 som er mario,

Dette var et eks.

Mario og mario bros er 2 forskjellige spill :thumbup:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på mario bros og super mario bros?

Men hva mener du med at noen av spillene er vanskeligere å få tak i enn andre? Jeg trodde bare at man bare skulle kjøpe dem i butikken?

Faktisk har jeg ikke greid å få tak i noen andre spill enn de jeg fikk med ennå, men det kommer nok etterhvert. Noe av det gøye med spillet er jo å skaffe seg sjeldne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...