Gef Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bruker veldig mye MSN for tiden. Istedenfor å skrive en masse på tastaturet, vil jeg gjerne gå over til å bruke mikrofonen på QuickCam® Zoom™ kameraet mitt. Jeg har installert driver som medfulgte kameraet og vet at det fungerer i MSN. Det eneste som jeg ikke får til å fungere i MSN er voice. I instillingene har jeg valgt at mikrofonen på webkameraet er den MSN skal bruke, har aktivert lyden til mikrofonen og alt. Jeg bruker lydopptak programmer der lyden blir fangt opp. Altså alt fungerer. Når jeg starter en lydsamtale f.eks med broren min i MSN kan jeg bare høre ham men han kan ikke høre meg. Når jeg har skrudd på voice i MSN ser jeg at "baren" ved siden av volumknappen i MSN reagerer på stemmen min. Men ingen kan høre meg. Jeg vet at dette ikke har noe med internettet å gjøre. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvilket nett har du? Router eller? Vet at visse porter må være åpne for at lyden skal funke. Finnes en del emner om det her i forumet også... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvilket nett har du? Router eller? Vet at visse porter må være åpne for at lyden skal funke. Finnes en del emner om det her i forumet også... Har NGT sin netopia 3351 router. Det kan da ikke ha noe med dette å gjøre da min bror sitter på samme router og nettverk som meg. Han sitter og snakker med andre folk rundtforbi. Endret 8. oktober 2004 av Gef Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Da foreslår jeg at du og din bror rett og slett fikser AkkuraT samme innstillinger på begge maskinene. Enklere kan det vel ikke gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå