Ingeborg4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har "demoen" av anapod istedefor itunes. (iTunes virker ikke på windows ME). Men jeg har et problem, klarer ikke å lagre in cd'er inn på iPod mini. Det står at den ikke godtar slike typer filer. (Winamp media file) Men jeg klarer å lagre inn sanger på iPode minien fra data'n. Selv om det også er Winamp media file. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Winamp kan spille av forskjellige formater. Alle disse kommer forvirrende opp som WinAmp media file. iPod kan kun spille av MP3 og eples AAC format. For å overføre filer fra en CD til iPod'en, så må de først gjøres om til MP3 eller AAC format. Endret 8. oktober 2004 av jornh71 Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 hvordan gjør man om filer da? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvordan gjør man om filer da? Da fyrer du opp f.eks. Musicmatch for å lage mp3! Meget enkelt å lage mp3 med dette programmet. Om du vil lage AAC-filer må du bruke ITunes, men da må du instalere WinXP. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tusen takk fo hjelpen, nå virker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå