atternytt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen med bra / dårlige erfaringer med disse kabinettene ? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=117755&cks=PRL http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301508&cks=PRL Er det noen vesentlige forskjeller ? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har fått intrykk av at nesten alle Chieftec har nesten samme innmat ? ( shoot me if im wrong ) Utenom server kabinettene osv da seff. Chieftec kvalitet har jeg fått intrykk av at er bra. Jeg personlig ville kjøpt det med usb og firewire.. Litt over en 100lapp mer bare for usb og firewire! Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Enig! Det er usb og firewire på begge.. Og det som koster litt over hundrelappen mer ser nesten ut som et lian li forfra Endret 8. oktober 2004 av L4ss3 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Disse to er veldig like, eneste du må tenke på er hvilket du liker best, utseendemessig. Finn det du mener er det peneste og ta det. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Den største vesentlige forskjellen som slo meg først var jo at det førstenevnte var ballestygt iforhold til det sistnemte. :!: Og JA, jeg er i det hjelpende hjørnet i dag... hehe Endret 8. oktober 2004 av Versatile Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 chieftech har i alle år gitt oss pc byggere gode tilbud på billige, solide, store og brukervennlige kabinetter til en billig penge. noe som har gjort at de har blitt et av de mest kjøpte kabinettene her... Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 dette har selv dragon kabbiset, det er heilt greit men veier usaklig masse å er drit stygt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå