homer1990 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg er ganske noob. men jeg og en kamerat sitter i kjelleren min og skal linke pceene våre. vi har stappet kablene i en svitch og i pceene. men hvordan lager vi en tilkobling mellom dem så vi kan dele mapper og sanger osv??? trenger ganske detaljert forklaring. jerne på msn Lenke til kommentar
dopus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 bare bruk share funkjsonen i windows. høyreklikk på mappe og velg sheare this folder on the network og trykk ok gå deretter inn i my networkplaces så skulle dine og din kamerats mapper dukke opp. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Sjekk denne tråden. det er ikke det samme som jeg driver med. og til dopus: det har vi prøvd men det kommer ikke opp. hva kan vi ha gjort galt??? Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg trenger raskt svar for vi sitter her og venter på å få koblet dem til hverandre. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kjør wizarden under nettverkskoblinger. Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 bare share mappene, og prøv å skrive inn navnet på pcen til kameraten din... DVS. at du skriver først \\, altså \\ og deretter kameratens navn... da skal det gå, men dere må BEGGE ha delt noe, tror jeg Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 det skjønte jeg ikke. er det noen som har litt peiling som kan hjelpe meg på msn??? [email protected] Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sjekk denne tråden. det er ikke det samme som jeg driver med. og til dopus: det har vi prøvd men det kommer ikke opp. hva kan vi ha gjort galt??? er jo akkurat det du spør om. Det er mulig at dere må aktivere fildeling i et ms nettverk og det er jo link i den posten om hvordan det gjøres. deretter er det bare å bruke explorer og skrive navn/ip på maskin du vil koble til, eller du kan bruke søk/etter filer eller mapper/etter datamaskin PS...husk å slå av brannmur i XP Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 hvordan vet jeg om jeg har slått av brannmur?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå