co2 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 VI har nettopp skaffet oss en parabol. Gikk helt fint en time eller to, og så stoppet det opp hvert 3 sekund med store piksler. Montøren sa det kunne vær ledningen fra TVboksen til TVen som var gammel men denne feilen kommer ikke på alle kanaler (2-3 stykker) Noen som har opplevd dette eller vet hva det er? -Anders Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hadde noelunde samme problem med at noen få kanaler forsvant og kom igjen hele tiden og fikk sånne pixel feil, fant ut jeg hadde litt dårlig signal inn fra antennen, fikset det med å skru litt på lnb hodet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm... Det forsvannt senere idag. Weird Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dårlig signalnivå eller dårlig kvalitet på signalet (det kan være kabelen ja). Prøv å finjustere tallerkenen eller hodet. Noen av de "1-kroners-tallerkenene" er faktisk så dårlig kvalitet på at de ikke er helt beine. Det er jo ganske viktig Min er slik, og jeg får aldri mer enn ca 3,5 av 5 i signalstyrke uansett hvor perfekt den er innstilt. Dvs at under snøstormer og annen tung nedbør blir de kanalene som liggerst høyest i frekvens borte slik du beskriver. Dritt Ny, skikkelig tallerken på meg når økonomien tillater det jah. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Da vi hadde Canal Digital før, skjedde det ofte. Hadde til og med montør for å få det fikset, etter utallige forsøk selv. Det funket ikke noe særlig bedre. Værst var det når det regnet. Løsningen for oss, var å skifte til Viasat Gull. Har ikke hatt noen slike problemer i det hele tatt. Dette er vel ikke en aktuell mulighet for deg kanskje, men jeg nevner det likevel jeg Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Signalene til Canal Digital på 0.8W er jo svakere enn Viasat sine på 5.0. Har problemer når det er dårlig vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå