nighttrain Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg vurderte å skifte fra Chess King Abonnement etter et års abonnement men fikk beskjed Chess Kundeservice om at Chess har nå endret årsbeløpet man betaler på forskudd på følgende måte :Første år kr 960 , andre års King avgift nå er satt ned til 480kr mens tredje år vil være gratis. Dette synes jeg gjør dette abonnementet så gunstig at jeg fortsetter videre med det . Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvor har du dette fra? Har vært inne og sett på kunde siden til chess, men står kke noe om at man får halvert det... Lenke til kommentar
nighttrain Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg fikk dette svaret fra Chess Kundeservice idag på mail : "Hei. Takk for din henvendelse. Gjør oppmerksom på at andre års King avgift nå er satt ned til 480kr mens tredje år vil være gratis. Dersom du fremdeles ønsker å endre ditt abonnement til Move ber vi deg gi oss en tilbakemelding. Du kan også endre ditt abonnement via http://minside.chess.no/ Med vennlig hilsen Nina Chess Kundeservice " Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Måtte ringe til de, da sa de det ja.. har fornyet mitt for ca 1 mnd siden.. håper det går greit at eg får samme avtale.. Lenke til kommentar
tmarcusk Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Byttet til Chess king fra den 9 kroners ab. i januar. Har vært kjempe fornøyd, men å lese dette gjør meg strålendes fornøyd. King classic! Liker også at Chess har forsikring, et alternativ jeg skaffer meg ass we speak. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ! What? Sender dem mail med en gang. Jeg har betalt full årsavgift nå for 1,5 uke siden, på siste faktura.... Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hæ!jeg bytta nettopp fra king til move!oppdater her når dere finner ut no mer da. dette vil jeg kalle bra tilbud! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Juhu! Fikk nettopp svar fra Chess Kundeservice: "Kjære kunde! Tusen takk for din henvendelse. Du skal selvfølgelig få glede av vårt tilbud til våre 2.års King kunder. Ber om at du ser bort i fra faktura nr. 16-1363454. Jeg har bestilt en redusert kopi hvor du får fratrekket på kr. 480,- . Ser at du ligger inne med avtalegiro, så det er viktig at du selv stopper det trekket og betaler denne manuelt. Deretter bør du gå inn for å sjekke at den blir aktivert igjen. I tillegg til å bestille kopi som kommer i posten, sender jeg deg bet. info. slik at du kan betale den nå, om du ønsker det. Beløp - 26,78 KID - Konto - Ha en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen ************ Chess fakturaservice tlf: 06060" Synes allikevel at det er jævli merkelig at ikke alle får tilbud om dette automatisk... men men... Gikk ihvertfall i orden... Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg sendte også mail til Kunderservice og lurte på dette. Fikk som svar at dette var en kampanje som startet oktober 2004 og at siden jeg gikk inn i mitt år 2 med King i januar, så kunne jeg ikke få år 2 for 480 kr... Men jeg kunne visstnok få år 3 for 0 kr.... Jeg blir altså straffet for å ha hoppet tidlig på Chess-karusellen... Har sendt mail til sjefen sjøl for å spørre han hvordan Chess egentlig ser på sine mest lojale og gode kunder. De belønner visst nye kunder... de gamle og lojale får ingen glede av slike kampanjer... Venter spent på hva han (om han..) svarer. To be continued... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hvis du får år 3 til 0,- er jo det et bra tilbud det også da... går på mitt 3. år første kvartal 2005 sjøl jeg... bertie Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Joda, det er et veldig bra tilbud! Jeg klager ikke over tilbudet Men det jeg setter et spørsmålstegn ved er hvordan Chess tar vare på sine eksisterende kunder. Venter på svar fra høyeste hold Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg sendte dem også en e-post med spørsmål om hvorfor ikke alle King kunder får beskjed om dette tilbudet.... virker som en liten nødløsning over den ene kunden (trådstarter), men siden vi fikk vite om det, skal vi også få det liksom.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det kan da umulig være lovlig å forskjellsbehandle kunder på denne måten... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Oppdatering: Fikk denne mail fra Chess i går. Det oppklarer jo litt, men fortsatt merkelig at det ikke blir annonsert som vanlig.... "Hei. Takk for din henvendelse. Fra prisene ble satt ned på årsavgiften på Chess King, vil kundene fra denne dato automatisk bli belastet med halvert årsavgift. Tredje året er gratis, også dette vil skje automatisk. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen *** Chess Kundeservice " Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette er i alle fall virkelig bra! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det kan da umulig være lovlig å forskjellsbehandle kunder på denne måten... er vel ikke noe forskjellsbehandling det her?? Det er da snakk om fordeler for kunder som holder seg lojale og bygger opp en slags ansinitet. Så mye piss folk kan prestere å si. Men sånn rent teoretisk, mener dem at det er gratis fra tredje året? Altså 4-5-6-7 året vil også være gratis? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det kan da umulig være lovlig å forskjellsbehandle kunder på denne måten... er vel ikke noe forskjellsbehandling det her?? Det er da snakk om fordeler for kunder som holder seg lojale og bygger opp en slags ansinitet. Så mye piss folk kan prestere å si. Da var jo ikke piss dette! Man måtte jo sende dem mail for å ta gode av dette nye tilbudet deres... Mens andre får det automatisk... det blir jo forskjellsbehandling... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg sjekket i alle fall med Chess, og mitt neste år er gratis.. Åh, så leit Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Talkmore er vel like billig (1 øre dyrere å ringe, men 1 øre billigere sms) og der er det jo ikke noe årsavgift. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 etter hva jeg kunne se etter å ha sett fort gjennom talkmore.no er at de er 10 øre dyrere enn de andre jeg har sett i norge på startavgift, dvs. 69 øre. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå