Gå til innhold

Mine ører er utbrente


Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tigerdip: Ser du liker relativt (understatement) utradisjonelle gitarister (K.K.NULL og Keiji Hano/Fushitsusha), hva synes du om Derek Bailey? Har ikke hørt så mye av ham sant å si, utover samarbeid med The Ruins (japansk tromme/bass-duo) og David Sylvian, men man hører at mannen kan spille :_)

 

Jan-Erik: Du tar ikke mitt ord alene håper jeg ;)

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar
Slipknot, Soad, blink 182, green day og lignende er bare å droppe.

Slipknot og System of a Down er jo kvalitets metal.

Det at noen er populære betyr ikke nødvendigvis at de er dårlige ;)

dessyteb så ligner ikke blink 182 på hverken slipknot eller soad. (green day har eg ikke hørt, men hvis eg ikke tar feil så er det også punk(erg ligner ikke på soad/slipknot)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Slipknot, Soad, blink 182, green day og lignende er bare å droppe.

Slipknot og System of a Down er jo kvalitets metal.

Det at noen er populære betyr ikke nødvendigvis at de er dårlige ;)

dessyteb så ligner ikke blink 182 på hverken slipknot eller soad. (green day har eg ikke hørt, men hvis eg ikke tar feil så er det også punk(erg ligner ikke på soad/slipknot)

Sier bare at slike grupper og lignende gjør at jeg blør fra ørene.

 

Andesam, mener du children og bodom passer inn i min samling?

Lenke til kommentar
Sier bare at slike grupper og lignende gjør at jeg blør fra ørene.

Du hører jo på lignedne. Har store problemer med å skjønne hvordn du kan sette soad, slipknot ilag med punkband som blink182....

 

Tool, Korn, Pink Floyd, Faith No More...

Definetive inspirasjons kilder til system of a down. gruppa er blatn annet døds fans av Mike Patton.

(noe sier meg at du KUN har hørt albumet Toxicity av soad. det første albumet ders har helt anne "sound")

 

Eg tror du har fordommer mot gruppa :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Huff. Klarer bare ikke å dy meg. Det er mangle slike tråder her på forumet, og alltid er det mange som lister opp alle banda de liker. Det er så unødvendig. Det er en grunn til at trådstarter har listet opp noen av bandene han liker, han vil gjerne ha musikk som ligner på det han allerede hører på. Her sier jo trådstarter ganske klart i fra tom. Tror dere virkelig ut i fra disse bandene her at trådstarter vil ha masse black metal band osv? Ja, det kan jo hende han kanskje kunne prøvd noe nytt, men man trenger ikke liste opp 50 band i den sjangeren likevel.

 

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...