Joggi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har 2x 512 mb ram i min pc har seff orginal winxp pro eng med sp2 inne tok ut en rambrikke for at jeg skulle teste den på et annet system da jeg starta pc med bare 1 brikke fikk jeg msg om at hardware var betydelig endret på at windows måtte reaktiveres er windows så følsom at man ikke kan ta vekk en rambrikke eller legge til en uten at windows må reaktivere seg kan sjønne det hvis en skifter cpu eller hk men vanlige oppgradering som å legge til en hd ram eller skifte ut skjermkort må være ok Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 her var det mye svar Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nok et eksempel på hvorfor man ikke bør bruke Windows. Microsoft melker deg. Case closed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Funket det når du stappet i brikken igjen da? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er vel bare å reaktivere igjen da, tar ca 2 min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå