stoffix Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg er veldig sugen på å fikse ("neon") lys på spark sykkelen min, og samtidig, så har jeg lyst til å modde både mus, og sette inn nydd vindu i kabinettet, da jeg knakk det gamle... er det noen som vet om en glassmester i oslo hvor det er mulig å få tak i gratis/billig (av?) kapp? Mvh. Kristoffer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Glassmester ca, pris? kan man få gratis avskjer? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Glassmester ca, pris? kan man få gratis avskjer? ja, du kan få det gratis avskjert. Prisen er litt forskjellig fra sted til sted, men for 1 kvadratmeter som er 4 mm tykk vil jeg anta 400 kr sånn + - Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Husker jeg en dag vurderte å mekke meg et bord og hadde behov for glass som kunne bære kaffe og te.. ..det viste seg at rundt 1 kvadratmeter med glass fort kunne koste meg rundt 1000,- ..men det er jo bare å ringe en glassmester og høre selv. De har nok bedre peiling enn noen av oss på dette forumet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvordan skjærer jeg til pleksien? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ja, du kan få det gratis avskjert. ikke avskjert, Men sånn "rusk" som de ikke bruker. sånn de skal kaste alikevell. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ja, og hvor finnes det billige glassmestere i oslo? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) ja, du kan få det gratis avskjert. ikke avskjert, Men sånn "rusk" som de ikke bruker. sånn de skal kaste alikevell. hm.. nei men du får det til en billigere peng da jeg gjorde det ja, og hvor finnes det billige glassmestere i oslo? Vet du hvor lillestrøm er? isåfall.. der har de en glassmester ved hotell arena... der fikk jeg 50 x 60 cm 4 mm. tykt plexi for 180 kr. (var no greier som var ferdig kutta. men siden jeg egentlig skulle ha en mindre bit og de ikke fikk kutta det opp mens jeg var der så fikk jeg det til en billig enge Endret 8. oktober 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 noen flere steder? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er vel bare til å ringe rundt til glassmestrene i nærområdet å høre da.. så finner du ut av priser og ev. om de har noe avkapp du kan få eller få billigere.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 god idè, hvis jeg bare ikke hadde vært sjenert.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) www.gulesider.no Søk på glassmester Oslo Endret 10. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sjekk først plasser der skilt lages. Jeg fikk nesten to kvadratmeter, fullt brukende plater med plexiglass hos en skiltdesigner. Sjekk der! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 bor du i / i nærheten av oslo? evt, hvor kan jeg finne disse? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bor i oljehovedstaden så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Søk litt på gule sider. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Var det av Rumag du fikk det? Endret 11. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, jeg var hos crisma plast i foruskogen 9. Kunne og sjekket fjetland skilt siden jeg bor på randaberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå