DH Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Når jeg lyser med lomme lykt på cupn ser jeg at en av denna er seive hvordan i alverden har jeg fått til det? OMG nå sliter jeg hvordan skal jeg få rette opp i alt dette Lenke til kommentar
DH Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 er det beste og sende det tilbake og spørre om ny eller er det noe mulig het for og fikse det?? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Når jeg lyser med lomme lykt på cupn ser jeg at en av denna er seive hvordan i alverden har jeg fått til det? OMG nå sliter jeg hvordan skal jeg få rette opp i alt dette denna er seive? eeh...noe som er skeivt kanskje? Klarer du å bøye det på plass igjen? Hvis ikke må du kanskje sende den tilbake ja... Lenke til kommentar
DH Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg skjønner ikke hvordan i huleste den har klart og bli sånn skeiv da.. den er faktisk S skeiv.. btw. det skjennes ut som den sklir nedi men jeg skjekka litt på den vippa den litt.. kanskje det er det som har vært problemet hele tiden.. For når jeg tokk opp kjøleanlegget dro jeg med cupn uten noe motstand akuratt som den ikke var festa med stanga der.. Men hvis jeg sender den tilbake tror du dem fikser det for meg da? eller får ny.. eller gir dem bare fean og sier det var min skyld? kjøpte det hoss komplett datan Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er du sikker på at CPU'en vart plassert riktig veg i sokkelen? edit: Vil tru dei hevder det er di skuld, noko eg desverre trur det kan være. Beklager. Men du kan ringe supporten deira, og forklare situasjonen, kan det være dei kan hjelpe deg i land med ein avtale. Eg har iallefall svært gode erfaringer med supporttenesten deira, også på sånne kjipe ting. Endret 8. oktober 2004 av nmedaas Lenke til kommentar
DH Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg satt ikke cpu'n feil ned, det var heller når jeg tokk den opp den eventuelt ble bøyd? Lenke til kommentar
DH Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Men Noen som har hatt noe problmer med og få fiksa sånne ting ( komplett.no ) som fks. meg som har hatt veldig uflaks og fått bøyd en av dem stengen på cpu'n?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå