kfinsrud Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg har et Suntek TH-656 kabinett med orginal PSU på 300W. Jeg synes viften på denne støyer og ønsker å regulere ned turtallet litt....Jeg har fra før en Sunbeam Rheobus viftestyring som jeg bruker til mine kabinettvifter og CPU kjøler(Frostbite). Kan jeg koble PSU viften til denne også, evnt. hva må moddes(av ledninger,kontakter) for å få dette til? Har også en NoiseKiller m/tempføler fra Geto Tech liggende, men vet ikke helt hvordan denne skal kobles. Hvilken løsning vil være best for å få ned turtallet på vifta? Endret 8. oktober 2004 av kfinsrud Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Tror det er vanelige 3 pins kontakter eller 2 pins;) Hvis du gjlør det så pass på att den ikke overstiger 70 grader(?) tror jeg;) Har skifta ut en vifte i en gammel strømførsyning jeg, mot med leds, brukte 10 min liksom, skal ikke være så vanesklig! Kanskje du har bruk får litt informasjon her(?) http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=309423 Endret 9. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå