Xvani Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei Jeg har et trådløst nettverk som lenge har vært stabilt, men nå prøver den å reconnecte hvert 10. min sånn ca. Dette etter at jeg endret noe (På PC'en, ikke aksesspunktet) for å prøve å koble en venn til nettverket mitt. Jeg endret det tilbake igjen. Jeg har resatt aksesspunkt, og reinstallert det trådløse nettverkskortet Hva kan være galt? Lenke til kommentar
J-T Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 prøvd å kjøre det på en annen channel? kan være noe som forstyrrer. Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bruker du Wireless Zero Configuration til å sette opp den trådløse forbindelsen eller leverandøren sitt program ? Jeg prøvde å bruke WZC, men det ble bare rot. Mistet den trådløse forbindelsen hele tiden - ble veldig ustabilt. Måtte slå det av igjen. BF Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, det er mulig jeg bruker begge programmene. Det er dette som virker som kan være problemet. Den prøver å connecte, men jeg får forbindelse nesten med en gang. Det er altså ikke forbindelsen det er noe galt med, men at den alltid skal koble seg til! Hvordan slår jeg av det ene? Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Control Panel --> Administritives Tools --> Services Nederst på denne siden finner du WZC. I kolonnen "Status" ser du om programmet er aktivt. BF Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Når jeg skrur av WZC oppstår ikke dette problemet. Men da får jeg heller ikke koblet til Internett når jeg restarter maskinen! Løsningen er å skru av WCZ etter at maskinen har startet opp første gang, men dette kan jeg jo ikke gjøre hver gang... Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå