slash Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Bruttern har et problem med sitt skjermkort. Han fikk artifacts i omtrent alle spill etter en liten stund med spilling. Som den snille bror jeg er, har jeg prøvd omtrent alt for å få det til å funke feilfritt. Ny gpukjøler, ramkjølere, skikkelig luftgjennomstrømming i kabinettet, alle slags skumle drivere, you name it. Da jeg skulle rengjøre pcen for støv, tok jeg ut psuen. det viste seg at den er 110 WATT!! Jeg regner nesten med det, men kan mangel på strøm til skjermkortet lage nasty artifacts? For overopphetet skjermkort og drivere er IKKE problemet. //edit: specs: gf fx5200 ultra. celeron 2.4 512 ram cdbrenner og cdrom 40gb harddisk. Endret 8. oktober 2004 av slash Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) 110 watt? tror det er litt i minste laget. Power Wattage Calculator vet ikke om mangel på strøm kan være grunn til artifacts Endret 8. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Haha... i følge den kalkulatoren der så mangler det ca 120 watt!! Skal teste med litt mer juice, så skal jeg poste om problemet forsvant. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Damn, den PSU'en må ha jobbet hardt! Kvalitet var den vertfall, som klarte å drive det systemet Hvor kom den psu'en fra da? til og med min gamle p2 maskin hadde PSU på 230 watt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Står det Max Psu power 110watt? På min står det 160watt, hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå