StianHe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen som har hørt noe, eller prøvd commandos 3? Vurderer om jeg skal anskaffe meg Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har prøvd det, og sammen med en mengde andre synes jeg det var en stor skuffelse.. Nå er det mer action enn før, og en rimelig høy vanskelighetsgrad. Likte det gamle konseptet med sniking og taktikkerier. Men den mest idiotiske tingen ved spillet er at man ikke får høyere oppløsning enn 800*600. Kanskje det er kommet en patch for å fikse dette, men alt i alt synes jeg spillet var dårligere enn både enern og toern. Lenke til kommentar
StianHe Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Elsker spill med veldig høy vansklighetsgrad, syntes toern var ganske bra... Men Helt enig syntes d må være sniking og taktikk, det var vel det som var hele konseptet i starten... eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Eg likte trearen, men så har eg ikkje spelt einaren og toaren så mykje. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Commandos2 var helt supert. 3'ern var definitivt noen hakk under. Alt i alt var 3'ern en stor skuffelse i forhold til C2, men den hadde da fortsatt noen elementer igjen som gjorde det verdt å spille. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 må innrømme at jeg var mest fornøyd med 1'ern Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg liker ikke sånne træle spill som desperados... Er så knøtt lite og....ja not my kind of game Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt for kjedelig for min del...Grafikken er kjedelig og. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Likte veldig godt Commandos 1 og 2, men 3eren falt ikke helt i smak. Største trekket kommer for ikke noe coop-støtte, men generellt likte jeg ikke spillet(kan ikke si noe spesifikt som var dårlig, likte det bare ikke). Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt for kjedelig for min del...Grafikken er kjedelig og. Kjedelig ja... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 må innrømme at jeg var mest fornøyd med 1'ern samme her. 1 er etter min meining det beste commandos spelet. commandos 3 likte eg ikkje så veldig godt, veit ikkje heilt kva det var, men eg vart aldri så imponert over det. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har aldri vert noe begeistret over commandos spillene jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Commandos 3 var for meg en stor skuffelse etter å ha spilt eneren og toeren. Mye av det taktiske er borte, i stedet har man fått inn action, noe som rett og slett ikke passer inn i Commandos-serien. Styr unna. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sånne spill blir jeg fort lei av, er litt daffe etter min mening. Jeg liker spill med litt fart i, men av de jeg har sett spille commandos 3 ser det gan ske kult ut. Tror det er vært å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå