Gå til innhold

På slutten av mnd. har jeg penger :P

Anbefalte innlegg

På slutten av mnd har jeg ca. 3200+-. Problemstillingen er som følger:

Hva skal jeg gjøre med dem?

Vente til slutten av neste sommer (da jeg har flere penger), og kjøpe ny pc med det heiteste.

Kjøpe nytt hovedkort (jeg eier ikke det jeg har nå).

Oppgradere pcen.

Kjøpe spill jeg vil ha en orginal kopi av (Doom 3, Myst 4, Call of Duty, Unreal Tournament 2004).

Kjøpe P800 :p

Si ifra hvis dere har noen anbefalinger, eller evt. andre ideer.

Pcen min er nå:

Hercules Radeon 9500pro

ASUS A7V8X uten glan

WDC 120GB

512 DDR ram @ 333mhz (max 400)

AMD XP Athlon Barton 2500+ uten mp-lock

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du får låne hovedkortet lenger, hvorfor kjøpe eget?? :p neida.. kanskje ikke så dum idé det.

og hvis du spiller mye ville jeg valgt spilla, men hvis du er mobilfreak så kjøp mobilen! (tips: kanskje p900 synker kraftig i pris snart siden p910 kommer...)

Lenke til kommentar
hvis du får låne hovedkortet lenger, hvorfor kjøpe eget?? :p neida.. kanskje ikke så dum idé det.

og hvis du spiller mye ville jeg valgt spilla, men hvis du er mobilfreak så kjøp mobilen! (tips: kanskje p900 synker kraftig i pris snart siden p910 kommer...)

Jeg spiller ikke så veldig mye, det er mest fordi jeg føler at jeg må ha dem :p P900 hadde kanskje ikke hvert så dumt når den tid kommer, men det er ikke førsteprioriteten min. Hovedkortet får jeg nok låne en stund, men plutselig så finner han ut at han skal ha en server eller noe :p

Lenke til kommentar

hihihi... når jeg tenker meg om låner jeg kæbissen min av samme karen :p jeg kjøpte nemlig et kabinett som var skeivt(ca. 8 mnd siden). men først nå klarte jeg å få erstatning for det. det er vel ca. 700 kr eller noe. så jeg burde kanskje ha et kabinett også. tenkte på et lian li jeg.

hva med et lian li kabinett, et nytt hovedkort, og en ekstra brikke ram? :hmm:

Edit: Det ble til at jeg bestillte et PortaPro headset, og 200gb maxtor sata hardisk som jeg bytter mot en ojlebehandla hardisk av samme type bare ide(hket mitt støtter ikke sata)! :D (gamle var også maxtor når jeg tenker over det). så venter jeg til slutten av mnd når jeg har mer penger, og kjøper da et lianli kabinett, så kjøper jeg nytt hk og 512 ekstra ram :) etter det kan jeg kjøpe nytt skjermkort :)

Endret av norman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...