Gå til innhold

Ny harddisk og PSU: STILLE, ca 1000kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden PSUen min ikke er helt i orden og harddisken støyer alt for mye, vurderer jeg nå å kjøpe nytt.

Harddisken min er:

Western Digital 80GB 7200RPM 8mb cache

PSUen min er:

Macron 400W med temperatur-regulert vifte

Resten av maskinen:

HK: AOpen AK79D-400VN

CPU: AMD Athlon XP2500+@3000+

RAM: Geil 512mb PC3200

Skjermkort: Sapphire Radeon 9600XT Fireblade (overklokket)

Trådløst nettverkskort

CD-brenner

2 vifter, og en katode

Kan dere komme med anbefaling til komponenter? 80-120 GB harddisk, og en god psu. Begge deler skal være STILLE. Skal koste rundt 1000kr.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser i prisguiden et bilde av denne strømforsyningen. Der er den svart, stilig og har sleevede kabler. Når jeg derimot ser på bilde av den samme strømforsyningen hos PCutstyr.no og hos Komplett, så har de bilde av en vanlig sølv-farget strømforsyning uten sleevede kabler. Er det feil i bildet hos nettbutikkene eller hos prisguiden?

Prisguide

Komplett

Lenke til kommentar

Kjøpte en Fortron/Source, 350W for ca 14 dager siden til en av PC'ene mine, og til nå har det ikke vært noen problemer med den, og den er utrolig stillegående. Riktig nok har ikke Microplex den på lager nå da..

Edit: Har ikke brukt den på så kraftig pc som du har da. Kanskje du burde vurdere 400W.

Endret av vegjoh
Lenke til kommentar
Kjøpte en Fortron/Source, 350W for ca 14 dager siden til en av PC'ene mine, og til nå har det ikke vært noen problemer med den, og den er utrolig stillegående. Riktig nok har ikke Microplex den på lager nå da..

Edit: Har ikke brukt den på så kraftig pc som du har da. Kanskje du burde vurdere 400W.

Tror ikke det er nødvendig med mer enn 350W. Den jeg har nå er 400W, det er mer enn nok. Er ikke så krevende hardware jeg har.

Lenke til kommentar
Joda, holder sikkert med 350W siden det er "kvalitets-strøm"  :yes:

Jepp :) Og jeg vurderer sterkt en slik Fortron Source 350W, bare i "Special Edition". Da er den svart, har sleevede kabler, viftestyring og vifte med blåe leds. Jeg er bare usikker på om det er den samme de har i prisguiden og på Komplett/PCutstyr, for bildene er forskjellige?

EDIT: Leif var innom

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...