Cell_v14 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hei, jeg har merket at kabinett mitt er for stort og størmforsyninga har litt kabelfeil her og der , så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et nytt et med strømforsyning...men vet ikke hvilket Anbefalinger/Erfaringer? PS: kan være litt style kabinett EDIT: Skriveleif Endret 8. oktober 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Chieftec kabinett NorthQ PSU det kommer på ca. 1000-lappen, kabinettet har en kompis av meg og han er meget fornøyd, psu'en har jeg selv og den er nesten lydløs! Endret 8. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Chieftec kabinett NorthQ PSU det kommer på ca. 1000-lappen, kabinettet har en kompis av meg og han er meget fornøyd, psu'en har jeg selv og den er nesten lydløs! sjekk linken til kabinettet Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Aopen 600B. Har det selv og er godt fornøyd med både kabinett og PSU. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Chieftec kabinett NorthQ PSU det kommer på ca. 1000-lappen, kabinettet har en kompis av meg og han er meget fornøyd, psu'en har jeg selv og den er nesten lydløs! sjekk linken til kabinettet Linken er rettet nå :D Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sier bare en ting: Chieftec. Noe annet blir helt feil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 for guds skyld, ta noe annet enn chieftec.... Hvis du da ikke har en trang til å kjøpe samme shit'en som alle andre har... Kjøp heller dette Kabinettet, og denne PSU'en, så blir det bra Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 har noen erfaringer med raidmax? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg tenkte på dette kabinettet og denne PSU'en Endret 8. oktober 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 en pce skal jo støve ned under skrivebordet så chieftec er jo tingen Fungerer bra her, men skiftet psu fordi den ble litt treg. Pass på at du har samme atx standard på psu og hk. Opplevde at det ikke var det nå nettopp og manglet adapter (24-20 pin strømkontakt) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kjøp Chieftec den er jo genial hvis du modder den litt. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 ja men jeg gidder ikke og modde et monster, sikker på kaster jeg den på noen dør de momentant. nei skal ikke ha sånne monstre...og har heller ikke bil så jeg vil ikke rive med meg et 20kilos beist til lanet Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hva med dette? Enig med den, veldig pent kabinett. Vurderer det selv nå. Eneste synde er portoen, ca 250kr pluss Så til sammen blir det ca 1050kr Edit: Få med deg noe venner og bestill fra microplex. Portoen blir billigere hvis dere spleiser Hvis ikke, kjøp noe annet du trenger samtidig så slipper du å betale portoen flere ganger. Svindyr porto. Endret 13. oktober 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 svinedyrt ja!! måtte betale over 400 spenn for to 10cm uv lys og en tang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå