Gå til innhold

Agile Messenger lukker seg

Anbefalte innlegg

Har hatt en fw oppgradering av telefonen min nå.

Har installert nyeste versjon av Agile Messenger, men når jeg skriver inn msn brukernavn og passord og trykker registrer, så lukker agile seg.

Noen som veit hva som er galt?

Har reinstallert agile, i flere versjoner og restartet mobilen.

Samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg hadde dette problemet selv. Jeg ble kvitt det tilslutt, men vet ikke hvilken av disse to løsningene som gjorde utslaget så here goes:

Husk at sybian telefonene er som datamaskiner :)

1. Det kan være at du ikke har nok minne til å kjøre programmet. Da mener jeg ikke lagringsplass, men minne som i RAM. Lukk alle åpne programmer dvs. re-boot telefonen din, det kan være en del sovende prossesser hvis du ikke har re-boota på en stund, lurer også litt på om noen symbian apper "lekker minne" dvs at de gjør beslag på mer og mer ram så lenge de kjører uten å trenge den.

2. Avvinstaller agile, fra appmanager. Skaff deg FExplore og gå igjennom alle filene på mobilen og slett de som heter noen med agile, under installasjon så legger det seg ihvertall 1 konfigurasjonsfil på telefonen, som blir ikke fjernet ved avinstallering.

Pass på å ha den siste versjonen av agilemessenger og da.

Ellers, lykke til, håper det var til hjelp.

EDIT:

FExplore

Er Freeware.

så at du hadde restartet telefonen din, og unnskylder ellers for klønete språk :)

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har prøvd både å starte mobilen på nytt, reinstallere programmet, fjernet programmet og den fila jeg fant, installert på nytt osv osv.. Ingenting hjelper..

Tenkte jeg skulle formatere mobilen for å se om dette hjelper..

Kommer tilbake med svar hvis det hjelper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...