[ReXoR] Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Har et lite problem med dette kameraet. Når jeg kobler det til USB-porten på PCen, ser jeg 3 filer inne på den "Flyttbare disken": DCIM, MEMSTICK.IND, MISC. Når jeg prøver å gå inn på en av mappene, (DCIM eller MISC), så får jeg opp melding om at disken ikke er formatert, og den må formateres. (Trykker jeg ja, så får jeg melding om at den ikke kan formateres :| ) Når jeg prøver å SLETTE mappene, får jeg opp at det er CRC-feil. Jeg har prøvd å "formatere" minnet et par ganger, men det har ikke gitt noe resultat. Minnet fungerer da bildevisningen inne på kameret virker. Problemet KAN være det at jeg var litt utålmodig i det jeg slettet et par bilder via USB og trakk ut kabelen for fort. Da fikk jeg opp Format Error eller noe på kameraet, men dette gikk bort etter at jeg "Formaterte" minnekortet Noen forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Her er noen ting du kan prøve: Sjekk at batteriene er gode. Formater kortet med kameraet. Formater kortet med PCen. Kjør ScanDisk på det. Bytt USB kabel. Endret 8. oktober 2004 av Kristallo Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) *Er ganske sikker på at batteriene er gode. *Har formatert kortet med kameraet. *Får ikke formatert kortet med PCen (får ikke gjort det via usb kabelen, også har jeg ikke noen minnekortleser) *Har ikke noen andre USB kabler, også er jeg usikker på det vedr. å kjøpe ny kabel for å finne ut om den funker eller ikke. >chkdsk K: Cannot open volume for direct access. Uffameg Kameraet er ikke mitt heller. Typisk Takk for svar, forresten Endret 8. oktober 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå